Tauragės įstaigos ignoruoja pagėgiškius(2)

2008-09-29 08:39

„Pagėgių žinios“ gavo pagėgiškės skaitytojos Rasos Klymantienės laišką, kuriuo moteris reiškia nepasitenkinimą Tauragėje veikiančios draudimo bendrovės BTA darbu. Skaitytojoja rašo:

„Rugsėjo 8 dieną prie „Gustinos“ parduotuvės pastatėme automobilį ir nuėjome į parduotuvę. Kai grįžome, automobilis buvo sudaužytas. Autoįvykio kaltininkė Vilma Kaminskienė buvo vietoje. Atvykę policijos pareigūnai išdavė pažymą ir per 3 dienas liepė kreiptis į BTA draudimą. Tą

pačią dieną nespėjusi, nuvažiavau rugsėjo 9 dieną. BTA draudime buvo pasakyta, kad niekuo padėti negali, ir liepta ateiti mėnesio gale. Dabar neva neturi net blankų eismo įvykiui įforminti, negali automobilio nufotografuoti, nes nėra eksperto. Kelis kartus pakartojus, kad sudaužytu automobiliu negaliu važinėti mėnesį laiko, BTA darbuotojai į mano pretenzijas nereagavo. Argumentas, jog į draudimo įstaigą reikalaujama kreiptis per 3 dienas, BTA draudėjams poveikio irgi nepadarė“.

Nesulaukusi pagalbos Tauragėje, skaitytoja jos nutarė ieškoti pas BTA draudėjus Šilutėje. Ten BTA draudime moteris buvo sutikta kitaip. Automobilį nufotografavo, nors eksperto irgi nebuvo, sutvarkė dokumentus.

Kad pagėgiškiai Tauragės įstaigose, netgi parduotuvėse, ne visuomet sutinkami svetingai, liudija ir kitas mūsų skaitytojos laiškas:

„2008-09-13 Tauragėje, „Agavos“ parduotuvėje, pirkau klozetą su bakeliu. Parsivežę į namus pamatėme, kad bakelis neatitinka komplektacijos. Sekančią dieną nuvykome jo pakeisti (visgi gyvename 25 km nuo Tauragės). Paklausus, kas atlygins nuostolius, nieko neišgirdau, kaip neišgirdau ir „atsiprašome“.

Skaityti komentarus (2) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras