Pagrindinėse miesto gatvėse ketina apriboti mašinų stovėjimą(14)

Daiva ŽEBELIENĖ | daiva@kurjeris.lt

2018-09-29 08:07

Savivaldybės Saugaus eismo komisija ir vėl nagrinėjo šūsnį gyventojų ir bendrijų prašymų. Tačiau patenkintais prašymais apsidžiaugs ne visi: Vytauto ir Bažnyčių gatvėse ketinama apriboti mašinų stovėjimo laiką ir pagaliau bus užsiimta geltonųjų linijų, kurios draudžia stovėti transporto priemonėms, kontrole. Vieša paslaptis – dabar mieste jų pripaišyta ir be leidimų, o policija geltonų linijų nepaisančius vairuotojus baudžia.  

Į Saugaus eismo komisijos posėdį atvykęs sodų bendrijos „Joniškės klevai“ pirmininkas Ferdinandas Lebedžinskas bendrijos gyventojų vardu prašė pakeisti keliuko, einančio lygiagrečiai su pagrindine sodų gatve, paskirtį – žmonės nori, kad jis taptų pėsčiųjų ir dviratininkų taku. Anot F.Lebedžinsko, kol kas užtektų pastatyti kelio ženklus. Saugaus eismo komisija iš esmės pritarė prašymui, tačiau šį klausimą išspręsti turės seniūnija.  

Kaip ir kas mėnesį komisija gavo šūsnį gyventojų, įstaigų prašymų dėl greitį ribojančių ar stovėti draudžiančių ženklų pastatymo, taip pat dėl saugiam eismui trukdančių krūmų pašalinimo. Komisijos nariai vėl grįžo prie ramybės neduodančio klausimo – pėsčiųjų perėjos įrengimo Dariaus ir Girėno gatvėje ties J.Kruopo gatve. Komisijos nariai sako, kad pėsčiųjų perėja šioje kelio atkarpoje būtina, tačiau kelias – magistralinis, tad sprendimą turi priimti Lietuvos automobilių kelių direkcija. Kadangi šios problemos nepavyksta išspręsti patiems, tarpininkauti prašys Seimo narės Aušrinės Norkienės.   

Komisija nusprendė apriboti automobilių stovėjimą Vytauto ir Bažnyčių gatvėse. Tačiau draudimai įsigalios tik tada, kai bus baigta Bažnyčių ir Vasario 16-osios gatvės daugiabučių kiemų rekonstrukcija, nes šių namų gyventojai neturi kur statyti savo mašinų. Svarstoma šiose gatvėse automobilius leisti palikti ne ilgiau kaip dviem valandoms.  

Šį klausimą iškėlė keletas verslininkų, kuriems svarbu, kad jų klientai turėtų, kur pasistatyti savo transportą. 

– Mes atlikome savotišką tyrimą ir išsiaiškinome, kad dauguma šiose gatvėse stovinčių mašinų priklauso Vytauto ir Bažnyčių gatvių įstaigų, parduotuvių darbuotojams. Atvažiuoja ryte, 8 ar 9 valandą, ir palieka mašiną iki vakaro, o kur statyti klientams? Darbuotojai gali savo mašinas palikti įstaigų kiemuose. Apskritai daugelis jų gali ateiti į darbą pėsčiomis. Ir sveikiau, ir taršos būtų mažiau, ir klientams bus kur pasistatyti mašinas. O jei neturėsime klientų, neturėsime ir darbo, – dar prieš posėdį „Tauragės kurjeriui“ sakė verslininkai.  

Miško gatvės 10-ojo daugiabučio gyventoja Saugaus eismo komisijos prašė ties laiptinėmis pažymėti geltoną liniją, kad prie įvažiavimo žmonės nestatytų mašinų. Gyventojos prašymui pritarė ir namą eksploatuojanti Tauragės butų ūkio bendrovė. Geltona linija bus nubrėžta, tačiau komisija nusprendė, kad reikia sužiūrėti geltonas linijas visame mieste, mat neaišku, su leidimu ar be jo jos atsirado. Šio nemenko inventorizavimo darbo ėmėsi savivaldybės Geodezijos ir GIS skyriaus vedėjas Tadas Pauparis. Kaip žinia, vairuotojai pastatę mašinas prie bet kurios geltonos linijos yra baudžiami. Kelių eismo taisyklių 3 priedo 1.4 punkte nurodyta, kad geltona ištisinė linija žymi vietas, kur uždrausta sustoti. 

Skaityti komentarus (14) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras