Autoserviso įkūrėjai: patirties turi, viską moka, ilgai galvoti nereikia (36)

Regina GENIENĖ | redakcija@kurjeris.lt

2019-02-12 11:19

Gražvydas Vitkus ir Darius Masaitis garantuoja, kad dirba greitai ir kokybiškai. Reginos Genienės nuotraukos

Grįžę iš Norvegijos, Gražvydas Vitkus ir Darius Masaitis L.Laurinsko gatvėje įrengė autoservisą. Nuo sausio pradžios verslo partneriai, pasiraitoję rankoves, teikia automobilių priežiūros paslaugas ir džiaugiasi kasdien augančiu populiarumu. Vyrai teigia, kad išlygų nebus – jiems vienodai svarbūs ir senų, ir elitinių automobilių savininkai, o prireikus dirbsią net sekmadieniais.

Jauni verslininkai autoservisą įkūrė naujame pastate, kuriame vienu metu gali aptarnauti keturis automobilius. Jų privalumas tas, kad čia telpa sunkvežimiai ir autobusai. Autoservisas aptvertas, kiemas erdvus ir saugomas stebėjimo kamerų. Jau mėnesį energingai po erdvias dirbtuves sukiojasi 28-erių Gražvydas ir 34-erių Darius.

– Esame draugai, abu daug metų dirbome autoservise Norvegijoje. Abu nuo vaikystės sukiojomės prie mašinų, tai mūsų pašaukimas, esame įgiję automechaniko specialybę, – kalbėjo tauragiškis Gražvydas. – Darius kilęs iš Raseinių, į Tauragę emigravo, nes čia jo žmonos gimtinė. Puikiai mums užsienyje sekėsi, tačiau tėvynės ilgesys grąžino gimtinėn.

Autoservisui patalpas vyrukai nuomojasi, už Norvegijoje pirktus įrankius sumokėjo 10 000 Eur. D.Masaitis atskleidė, kad neseniai įsigijo tokių įrankių, kokie Tauragėje dar naujiena. Pavyzdžiui, indukcinį kaitintuvą, kuris reikalingas remontuojant senus automobilius. Įprasta, kad meistrai sukdami detalę dažnai ją nulaužia ar bando kaitinti ugnimi. O tai pavojinga, nes aplink – plastmasės ir laidai. Pasak Dariaus, jie kaitintuvu deda tašką, per penkias sekundes metalas įkaitinamas iki raudonumo, tuomet varžtas lengvai atsukamas. Toks modernus aparatas kainavo 2000 Eur. Už raktus sumokėjo per 6000 Eur, o kur dar kiti įvairūs įrankių komplektai. Įsigyta įranga taip pat aukštos kokybės.

Autoservise remontuojami ir keičiami varikliai, dėžės, sankabos ir pagrindiniai diržai, tvarkoma tai, kas aplink variklį, turbinos ir važiuoklė, atliekama diagnostika, keičiami tepalai, virinami slenksčiai ir duslintuvai. Dirbtuvėse meistrai skardų nedažo ir kėbulų neremontuoja, bet prireikus detalę gali pakeisti, pavyzdžiui, sparną. G.Vitkus pasidalijo planais teikti dar vieną paslaugą – laiko neturintiems klientams suremontuoti mašiną ir nuvežti ją techninei apžiūrai.

Meistrams Dariui ir Gražvydui džiugu, kad dirbdami dar tik mėnesį sulaukė jau nemažai klientų, keletas atvyko net iš Šilalės. Jie stengiasi kuo greičiau atlikti darbą, kad vairuotojams nereikėtų keletą dienų laukti. Dažniausiai pageidaujama taisyti sankabas, diržus, variklius. Keli klientai buvo po kitų meistrų remonto pagalbos atvažiavę. Vienas jų esą teigė pusę dirbtuvių mieste apvažiavęs, tūkstantį eurų išleidęs, bet variklis vis tiek neveikia taip, kaip derėtų. Pasak Gražvydo, jie per pusę dienos sutaisė ir nebrangiai, tik už šimtą eurų.

Automobilių priežiūros paslaugos teikiamos naujame erdviame pastate

– Atvykus klientui, pirmiausia visą mašiną iškratom, išpurtom, pasakom žmogui, kas blogai, o jis perka pats ar mes reikiamas dalis užsakome ir pakeičiame, jei nenori – važiuoja kitur, – apie darbo principus kalbėjo D.Masaitis. – Jei paskambintų žmogus, kurio automobilis sugedo kelyje, mes jam pagalbą suorganizuotume. Jei koks gedimas, jei kažkas atsitiktų kelyje, mums ne problema nuvažiuoti į vietą. Patirties turim, viską mokam, mums nereikia ilgai galvoti.

Abu verslininkai konkurencijos nebijo – nors automobilių remonto dirbtuvių Tauragėje daug, jiedu sako, kad profesionalių meistrų trūksta. Pavyzdžiui, neseniai BMW variklio galvą kėlė – niekas to daryti mieste neapsiėmė, kadangi tokio automobilio variklis per didelis ir per sudėtingas. Pasak Dariaus ir Gražvydo, Tauragėje įprasta, kad meistrai išardo automobilį ir pastatę jį į eilę skuba taisyti kitų. Todėl remontas labai užsitęsia. Gražvydo ir Dariaus autoservise taip esą nebus. Vyrukai sako, kad kainas yra nuleidę iki dirbančiųjų pogrindyje lygio. Kol kas dirbs dviese, ateityje planuoja plėstis, tuomet samdys daugiau darbuotojų. Visą gautą pelną yra numatę vėl investuoti į verslą.

Autoservisas dirba nuo 8 iki 18 valandos, jei reikės, dirbs ir savaitgaliais. O tokių prašymų jau spėjo sulaukti.

Skaityti komentarus (36) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras