Mero verslo pusryčiuose – apie rinkodarą(6)

2017-03-23 15:02

Pasak verslo pusryčių lektoriaus Donato Gudelio, žmonės perka ne vien produktą – jie perka ir prekės ženklo istoriją, ir patirtį. Autorės nuotrauka

Tauragės meras Sigitas Mičiulis verslininkus jau antrą kartą pakvietė į verslo pusryčius. Šįkart iš Vilniaus atvykęs lektorius rinkodaros konsultantas Donatas Gudelis verslininkus mokė, kaip patraukliai pristatyti savo įmonę, pritraukti naujų klientų, koks strateginis planas be didelių pastangų lengvai padidintų pajamas.  

Į verslo pusryčius Tauragės krašto muziejaus konferencijų salėje šįkart susirinko kone 30 verslininkų, daugiausiai – jaunų.

Lektorius Donatas Gudelis – laisvai samdomas verslo konsultantas, „Make you local“ vadovas, studijas baigęs Danijoje. Jis teigė daugiausiai dirbantis su smulkiojo ir vidutinio verslo įmonėmis – padedantis kurti verslo strategiją, administruoti įmonių tinklalapius. Šis susitikimas buvo skirtas tam, kad verslininkai geriau suvoktų, kaip svarbu sukurti tinkamą įmonės įvaizdį. Tai D.Gudelis pademonstravo pavyzdžiais: rodė įvairių Tauragės įmonių internetinius puslapius ir juos aptarė.

Lektorius pasakojo, kaip galima atkreipti dėmesį į savo verslą ir pritraukti srautą per socialinius tinklus, „Google“ ir kitus mokamus ir nemokamus paieškos kanalus, išdėstė, kas svarbiausia kuriant turinio, vaizdo ir elektroninio pašto rinkodarą.

– Kurti savo įvaizdį visais įmanomais būdais turi ne tik verslas, bet ir savivaldybė, – teigė D.Gudelis.

Skandinavijoje labai populiarių verslo pusryčių privalumas – tokiuose neilguose susitikimuose nėra nuobodaus akademinės konferencijos ar diskusijos formato. Neilga programa, laisvas bendravimo stilius ir konkretūs siūlymai – štai kuo ypatingi šie susitikimai.

Tai buvo jau antrieji mero verslo pusryčiai. Pasak mero patarėjos Šarūnės Stasytienės, planuojama, kad toks bendravimo formatas taps tradicinis.

Skaityti komentarus (6) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras