Elektroninės laikraščio versijos prenumerata

Balsavimas

Už kurį kandidatą į Tauragės rajono savivaldybės mero postą atiduotumėte savo balsą?

 Rezultatai

Nepavyko užregistruoti pranešimo apie tamsias gatves(6)

Daiva ŽEBELIENĖ | daiva@kurjeris.lt

2018-10-09 09:39

Užregistruoti gatvių apšvietimo sutrikimo Rytų ir aplinkinėse gatvėse bendru telefonu moteriai nepavyko. Daivos Žebelienės nuotrauka

Prieš keletą savaičių savivaldybė pranešė, kad Tauragės miesto gatvės bus apšviestos visą naktį, o jei kur bus tamsu, prašoma paskambinti UAB „Mano aplinka“ Klientų aptarnavimo centro telefono numeriu. Tačiau apie kelias neapšviestas miesto gatves nurodytu telefono numeriu pranešusi tauragiškė sakė, kad atsiliepusi konsultantė nurodė jai skambinti į ESO. „Tai kam paskelbtas klientų aptarnavimo numeris, jei juo paskambinus neįmanoma gedimo užregistruoti?“ – stebėjosi moteris.

Elektros tinklų priežiūros paslaugas Tauragės mieste teikia Vilniaus bendrovė „Mano aplinka“. Jie patys ir Tauragės savivaldybė skelbia, kad apie gatvių apšvietimo sutrikimus galima pranešti Klientų aptarnavimo centro telefono numeriu 8 700 55 966. Tačiau į redakciją paskambinusi tauragiškė sakė, kad Aukštaičių, Purienų, Rytų ir kitose aplinkinėse gatvėse vakarais ir naktimis gatvių apšvietimas neveikia jau maždaug savaitę, užregistruoti tokio pranešimo jai nepavyko.

– Antradienio rytą paskambinau nurodytu aptarnavimo centro telefonu, tačiau juo atsiliepusi moteris nurodė skambinti elektros tiekimo įmonei ESO numeriu 1802. Kam tada skelbiamas bendras numeris, jei juo neįmanoma gedimo užregistruoti? Nepavykus užregistruoti pranešimo apie neapšviestas gatves, skambinu jums. Netikiu, kad per savaitę daugiau niekas nepranešė apie neveikiantį gatvių apšvietimą, gal ir kitiems nepasisekė bendrauti su konsultante, – kalbėjo moteris.

„Tauragės kurjeris“ susisiekė su Tauragės miesto seniūnu Virginijumi Žiliumi. Apie neveikiantį minėtų gatvių apšvietimą seniūnas tvirtino sužinojęs tik iš žurnalistų – gyventojai į jį nesikreipė.

– Paskambinus nurodytu klientų aptarnavimo numeriu, konsultantė turėjo užfiksuoti elektros tiekimo sutrikimą. Dėl kokių priežasčių nepavyko moteriai susikalbėti su konsultante, neaišku. Dėl gatvių apšvietimo konsultantė neturėjo nukreipti skambinti kitur. Mes, seniūnija, siunčiame pranešimus per specialiai tam sukurtą sistemą, kad viskas būtų užregistruota, nors ir turiu atsakingo elektriko telefono numerį ir dažnai elektros tiekimo klausimais pasikalbame, – sakė V.Žilius.

Netrukus redakcijai perskambinęs seniūnas informavo, kad pats paskambino UAB „Mano aplinka“ nurodytu Klientų aptarnavimo centro numeriu ir užregistravo sutrikimus. V.Žilius padėkojo redakcijai, kad pranešėme apie problemą, ir informavo, kad minėtos įmonės vadybininkui pateikė pasiūlymą dėl gyventojų telefoninio aptarnavimo tobulinimo. Dabar paskambinus telefono numeriu 8 700 55 966 prašoma papildomai paspausti vienetą, dvejetą ar trejetą, priklausomai pagal problemą. Skambinančiųjų iš gyvenamojo namo prašoma surinkti 1, iš komercinių patalpų – 2, o dėl valymo paslaugų – 3. Dėl gatvių apšvietimo reikia rinkti dvejetą. Seniūnas mano, kad būtų naudinga įvesti ketvertą registruojantiesiems tik gatvių apšvietimo sutrikimus.   

Skaityti komentarus (6) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras