Žvejo bilietas po metų – išblukęs popiergalis (3)

Raimonda ALYSIENĖ | redakcija@kurjeris.lt

2017-02-15 10:01

Prieš beveik metus „Perlo“ terminale atspausdintas žvejo bilietas neįskaitomas. Autorės nuotrauka

Vienas būdų nusipirkti žvejo bilietą – užsukti į „Perlo“ terminalą. Tik bėda, kad po kurio laiko to, kas surašyta ant bilieto, įskaityti beveik neįmanoma. Ant vandens telkinio kranto akistaton stojus žvejui ir aplinkosaugininkui, neretai kyla konfliktas – tikrintojai pyksta, kad bilietas neįskaitomas, žvejai teisinasi, kad jis išbluko.  

Į redakciją užsukęs tauragiškis žvejys papasakojo apie vargus dėl žvejo bilieto, kurį jis atsispausdino „Perlo“ terminale. Prieš beveik metus pirktame metiniame žvejo biliete beveik nebematyti nei skaičių, nei raidžių. Tik ranka įrašytas vardas ir pavardė.

– Kai paduodame tokį bilietą mus tikrinantiems aplinkosaugininkams, ką jie čia gali įžiūrėti? Nei datos, kada bilietas pirktas, nei asmens kodo. Tik pretenzijas mums reiškia. Tikrintojai dieną ir sau, ir žvejams sugadina. O kaip reikia tokį popierėlį metus išsaugoti? Kodėl negalima bilietų kaip anksčiau įlaminuoti? Tada jie neišblukdavo, o ir vandens nebijodavo, – rodydamas savo metams išpirktą „Perlo“ terminale atspausdintą jau išblukusį bilietą klausė žvejys.

Klaipėdos regiono aplinkos apsaugos departamento Tauragės rajono agentūros vyresnysis specialistas gyvajai gamtai Vytautas Mockus patvirtino, kad dėl išblukusių žvejo bilietų, pirktų „Perlo“ terminaluose, problemų kyla dažnai. Bet ką nors pakeisti esą ne aplinkosaugininkų kompetencija, jie – tik įstatymo vykdytojai. Žvejai patys, V.Mockaus nuomone, per žvejų asociaciją dėl šios problemos turį kreiptis į Aplinkos ministeriją. Pasak aplinkosaugininko, iš jų pusės problema kelta ne kartą, bet kol kas jokių pakeitimų dėl žvejo bilieto nėra.

O kaip aplinkosaugininkai elgiasi, kai tikrinamas žvejys pateikia tokį išblukusį bilietą?

– Perspėjame žveją, kad nesimato, ir patariame, kad kreiptųsi į terminalą. O mes užsirašę asmens duomenis patikriname terminale, ar nemelavo. Terminale pirktų bilietų vietoje mes patikrinti negalime, nes jie neįtraukti į duomenų bazę. Į terminalą galėtų kreiptis ir žvejai, jiems privalėtų atspausdinti dublikatą. Mes šiuo atveju niekuo padėti negalime, tik patariame, ką reikėtų daryti, – sakė V.Mockus.
Patogiau, pasak V.Mockaus, įsigyti elektroninį bilietą. Išmaniuoju telefonu tą galima padaryti bet kurioje vietoje ir bet kuriuo paros metu.

– Tie, kas neturi išmaniųjų telefonų, gali pirkti prisėdę prie kompiuterio ir atsispausdinti bilietą jei ne namuose, tai bibliotekoje. Tada ir palikę tokį bilietą žvejai bėdų neturėtų, nes aplinkosaugininkai vietoje savo sistemoje patikrina pagal asmens dokumentą, – išeitį pasiūlė aplinkosaugininkas.

Kaip informavo V.Mockus, sausio mėnesį aplinkosaugininkai vyko į 16 patikrinimų. Tikrinti ir žvejai, ir medžiotojai. Pirmąjį šių metų mėnesį nustatyti aštuoni pažeidimai, penkis jų padarė žvejai.

Susisiekus su „Perlo“ aptarnavimo centro darbuotoju, prisistačiusiu Modestu, paaiškėjo, kad žvejo bilietą terminale galima perspausdinti tik perkant, jei pirmasis atspausdinamas nekokybiškai. „Perlo“ darbuotojas buvo įsitikinęs, kad aplinkosaugininkai pagal žvejo asmens duomenis bilieto įsigijimą gali patikrinti ir savo duomenų bazėje.

– Dublikatai neišduodami, galima tik išrašą surasti sistemoje, jei žvejys žinotų tikslią datą, kur atliko mokėjimą. Klientas turėtų prašymą parašyti „Perlo“ klientų aptarnavimo centrui, – aiškino „Perlo“ atstovas.

Skaityti komentarus (3) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras