Vežėjo konkursas finišo tiesiojoje: kodėl nedžiūgauja autobusų parkas?(3)

Ramunė RAMANAUSKIENĖ | redaktore@kurjeris.lt

2017-06-11 10:00

Tauragės autobusų parko vadovas Rimantas Martinavičius sako, kad dar daugiau darbuotojų atleisti nebegalima. Renaldo Malycho nuotrauka

Savivaldybės skelbtas konkursas vežėjui Tauragės mieste ir rajone atrinkti – finišo tiesiojoje. Nors konkurso rengėjai jo laimėtojo neatskleidžia, tačiau informuoja jau sudarę preliminarią pasiūlymų eilę. Mažiausia kaina šioje eilėje, „Tauragės kurjerio“ žiniomis, – savivaldybės valdomos įmonės Tauragės autobusų parkas.

Kaip „Tauragės kurjerį“ informavo savivaldybės Plėtros, investicijų ir turto valdymo skyriaus vyriausioji specialistė Aušra Stankienė, konkurso dalyvė, kurios buvo pareikalauta iki birželio 1-osios pagrįsti 15 proc. mažesnę nei kitų siūlymų kainą, tą padarė.

– Šiuo metu jau sudaryta pasiūlymų eilė ir jei per dvi savaites konkurso rezultatų niekas neapskųs, skelbsime laimėtoją. Šiuo metu esame gavę vieno konkurso dalyvio pretenziją. Komisija artimiausiu metu ją išnagrinės, – sakė A.Stankienė.

Specialistė patikino kol kas negalinti atskleisti nei kas konkursui pasiūlė mažiausią kainą, nei kas pateikė pretenziją. Tokios esančios konkurso sąlygos. Vieša tik tiek, kad konkurse dalyvauja trys įmonės – viena Tauragės, kita Palangos, trečioji – iš Latvijos.

„Tauragės kurjerio“ žiniomis, mažiausią kainą konkursui pateikė jį žūtbūt laimėti pasišovusi savivaldybės įmonė Tauragės autobusų parkas. Paprašytas patvirtinti ar paneigti šią informaciją, Tauragės autobusų parko direktorius Rimantas Martinavičius patikino to padaryti negalįs, kitaip gali „būti paduotas į teismą“, tačiau pasikalbėti su žurnaliste sutiko.

– Kol sutartis nepasirašyta, kol yra apskundimo galimybė, negaliu nieko komentuoti. Kol kas viskas šakėmis ant vandens rašyta. Tačiau net jei laimėtume konkursą, nelabai turime kuo džiaugtis. Paslaugos kaina bus gerokai mažesnė nei iki šiol, – kalbėjo R.Martinavičius.

Paklaustas, ar tai reiškia, kad įmonė turės dar labiau spaustis ir taupyti, tai yra, atleisti dar daugiau darbuotojų, R.Martinavičius patikino, kad atleisti nebėra ką. Nuo šių metų kovo darbo Tauragės autobusų parke neteko 12 darbuotojų, per keletą pastarųjų mėnesių mažėjo ir atlyginimų vidurkis – nuo 1100 iki 939 Eur. 

– Turime dar labiau stiprinti savo remonto barą arba visai jo atsisakyti, – sakė įmonės vadovas.

Vežėjo Tauragės mieste ir rajone konkursui skelbti savivaldybei prireikė, nes ketinama dalyvauti Europos Sąjungos finansuojamame projekte elektrobusams pirkti. Dalį lėšų šioms transporto priemonėms įsigyti skirtų ES, dalį – savivaldybė, tačiau vežėjas privalo būti atrinktas konkurso būdu.

Paslaugą konkurso laimėtojas privalės pradėti teikti iš karto po sutarties pasirašymo procedūros. Sutartis bus pasirašoma penkeriems metams.

Regioninės plėtros departamento Tauragės apskrities skyrius šiuo metu vertina Tauragės savivaldybės projektinį pasiūlymą elektrobusams įsigyti. Iš ES prašoma paramos suma – 679 tūkst. eurų. Dar 15 proc., jei finansavimas bus skirtas, turės prisidėti savivaldybė. Kadangi dalyvauti projekte atsisakė kitos apskrities savivaldybės, pasak departamento Tauragės apskrities skyriaus vadovo Vido Bičkaus, Tauragė galbūt galės įsigyti ne du, o daugiau elektrinių autobusų.

– Viskas priklausys nuo viešojo pirkimo rezultatų. Galbūt už tą sumą bus pasiūlyta pirkti daugiau autobusų, pavyzdžiui, ne du, o trys, – pasvarstė V.Bičkus.

Jei pirkimo konkursas vyktų sklandžiai, elektrobusai Tauragę pasiektų ne anksčiau nei 2018-aisiais.  

Skaityti komentarus (3) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras