Paštas mieste retins laiškanešių gretas(16)

Daiva ŽEBELIENĖ | daiva@kurjeris.lt

2019-02-11 07:33

Miesto laiškanešiams teks didesnės teritorijos. Autorės asociatyvi nuotrauka

Praėjusią savaitę redakcijai pranešta apie atleidimus Tauragės butų ūkyje – kone perpus mažinama kiemsargių. Laikraštyje nespėjus pasirodyti straipsniui apie kiemsargius, redakcija gavo žinutę ir iš Lietuvos pašto darbuotojų. Pranešta, kad nuo balandžio bus atleista dalis laiškanešių. 

– Milijoninį pelną skaičiuojančiam Lietuvos paštui prireikė reorganizacijos. Ir kaip manote, kieno sąskaita šie pokyčiai? Ogi paprastų žmonių – laiškanešių. Iš devynių miesto laiškininkų turėtų likti penki. Likusiems teks didesnės teritorijos, žinoma, už tą patį atlyginimą. Dėl padidintų teritorijų žmonės laiku negaus prenumeruojamos spaudos ir bus nepatenkinti. Du gal ir galėtų atleisti, bet ne tiek, – sakė į redakciją paskambinęs žmogus, prašęs neatskleisti nei jo vardo, nei lyties, nei pareigų. 

Pranešėjas sakė, kad gyventojai nepatenkinti, jei paštininkas laikraštį atneša vėliau, bet jei bus padidinta jo teritorija, situacija būsianti dar blogesnė, ypač žiemą. Esą ir taip žiemą išnešioti spaudą laiškanešys baigia tik apie 14 valandą. 

– Vienu metu, kaip visi norėtų iki 8 valandos, visiems išnešioti neįmanoma. Sakė, kad laiškanešiams bendrovė skirs motorinius dviračius, bet ar dėl to pavyks anksčiau adresatams pristatyti spaudą, abejojame. Jie paskaičiavo, kad vasarą per valandą dviračiu bus galima nuvažiuoti 9 kilometrus, o pėsčiomis per valandą nueiname 4 kilometrus. Bet juk ir dabar, kai leidžia oro sąlygos, kai kurie laiškanešiai važinėja savo asmeniniais dviračiais. Padidinę teritorijas laiškanešius nori nuvaryti nuo kojų, – piktinosi pašnekovas. 

Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė patvirtino, kad pokyčiai Lietuvos pašto tinklo struktūroje vyko, vyksta ir vyks nuolatos. 

– Pašto paslaugos yra itin dinamiška ir itin konkurencinga rinka, todėl Lietuvos paštas visuomet ieško, kaip dar labiau pagerinti savo aptarnavimo kokybę. Antra – turėti kuo optimaliausią, ekonomiškai pagrįstą tinklą. Noriu pažymėti, kad visi pokyčiai yra įmonės vidaus reikalas, tačiau jie daromi būtent todėl, kad būtų kuo efektyvesnės pašto paslaugos bendrovės klientams. Tauragėje laiškininkai jau vasarą pradės važinėti elektriniais dviračiais, tad klientus pasieksime greičiau ir aptarnausime kur kas kokybiškiau. Žmonės prenumeratą gaus taip, kaip įprastai, – situaciją komentavo Lietuvos pašto atstovė. 

Skaityti komentarus (16) Print  |   Send

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras