Automobilių parodoje Frankfurte dominavo elektriniai automobiliai(0)

2019-09-27 13:21

Mercedes Benz savo ekspozicijai skyrė visą paviljoną, kuriame pristatė ir koncepcinį elektromobilį, kuris labiau panašėjo į kosminį laivą. 

Gimiau automobilių mėgėjų šeimoje, tad automobiliais domiuosi nuo pat mažens. Viską, ką žinau apie transporto priemones, išmokau iš tėčio. Vaikystėje jo klausinėdavome apie pravažiuojančius automobilius, kurie mums atrodydavo gražūs ar įdomūs, jis visad žinodavo, koks automobilio modelis, metai, kuo jis geras ir kokios jo „ligos“. Jis – lyg automobilių enciklopedija.

Tad kai tėtis pasiūlė važiuoti į tarptautinę automobilių parodą Frankfurte prie Maino, negalėjau nustygti iš laimės, skaičiavau dienas iki kelionės. 

Paroda pritrenkė savo dydžiu ir įvairove. Kadangi neturiu galimybės lyginti kitų parodų, nes jose nebuvau, 68-ąjį kartą rengiama paroda IAA (automobilių paroda International Automobil-Ausstellung, vykstanti kas dvejus metus nuo 1897-ųjų) sužavėjo tuo, kaip sparčiai vidaus degimo variklius keičia elektra varomos transporto priemonės. Esame ant didelių pokyčių transporto sektoriuje slenksčio.

Nepretenduoju į automobilių ekspertes, tiesiog pasidalinsiu keletu momentų, kurie man pasirodė įdomūs. Tokios gausybės naujausių automobilių modelių nebuvau mačiusi. Kai kurie modeliai atrodė neįtikėtini. Parodos pradžioje savo stendus įsirengė BMW, „Mini“, „Jaguar“, „Land Rover“ automobilių gamintojai, šiek tiek toliau buvo „Audi“, „Volkswagen“, „Porshe“, „Laborghini“, „Škoda“ ir „Seat“. Savo naujausius kūrinius pristatė „Mercedes Benz“, „Smart“, „Hyundai“, „Honda“, „Ford“, „Byton“, „Wey“, „Opel“ ir kiti automobilių gamintojai. Nustebino tai, kad kai kurie automobilių gamintojai atsisakė dalyvauti parodoje, tad kokios tendencijos numatomos prancūziškų automobilių segmente, pamatyti neteko. Vokietijoje nepamatėme ir japonų gamintojų „Mazdos“, „Toyotos“, „Nissan“ ir kitų stendų. Parodoje neteko pamatyti ir žymios amerikiečių „Teslos“ stendo.

Didžiausias dėmesys skirtas elektrine pavara varomiems automobiliams. Kai kuriuos modelius jau dabar galima pamatyti važinėjančius Europos miestuose, kitų dar teks palaukti, tačiau tendencija aiški – ateitis priklauso elektra varomiems automobiliams „Volkswagen ID.3“ (200 „arklių“ galingumas, 45, 58 ir 77 kWh baterijos), „Audi e-tron“ ( 402 „arklių“ galingumas, 95 kWh baterija) ir t.t.

„Mercedes Benz“ pristatė naują seriją automobilių, pavadintų EQ, tai pirmieji visiškai elektriniai „Mercedes Benz“ šeimos modeliai. „Audi“ gamintojai pristatė ir naujus „RS 7 Sportback“ ir „RS 6 Avant“ modelius, taip pat dar 26 naujienas ir net elektrinį paspirtuką, o dauguma automobilių dar niekad nebuvo pristatyti publikai. „Audi AI:TRAIL“ konceptinė mašina paliko be žado dėl savo išskirtinės išvaizdos, nieko panašaus daugiau matyti parodoje neteko. 

Britų gamintojai lankytojų teismui pristatė keturis „Land Rover Defender“ modelių variantus su keturių ir šešių cilindrų dyzeliais ir benzininiais varikliais bei kitais metais planuojamą išleisti hibridinę versiją.

Sunku net patikėti, kaip sparčiai keičiasi technologijos ir įsilieja į mūsų gyvenimą. Bet geriau pamatyti nei kalbėti.

Guoda JUOZONYTĖ | Specialiai „Tauragės kurjeriui“ iš Frankfurto prie Maino

Skaityti komentarus (0) Spausdinti  |   Siųsti

Panašūs straipsniai

Jūsų komentaras