Apgautiems elektros vartotojams – daugiau laiko apmąstymams

Dalintis:

Penktadienį nepriklausomas elektros energijos tiekėjas „Perlas Energija“  pranešė, jog naikina fiksuotos elektros energijos kainos planus ir visiems klientams taikys tiesiogiai su birža susietą planą. „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) apgautiems vartotojams tiesia pagalbos ranką.

„Perlas Energija“ informavo visus savo klientus, jog jie turi 30 kalendorinių dienų nuo informacijos apie sutarties sąlygų keitimą pateikimo dienos sutartį nutraukti. Ką reikėtų daryti gyventojams, kurie apsispręs nutraukti sutartį, priklauso nuo to į kurį elektros rinkos liberalizavimo etapą jie patenka.

Galima išskirti dvi kategorijas klientų – vartotojai patenkantys į šiuo metu vykstantį trečią etapą ir sunaudojantys iki 1 tūkst. kilovatvalandžių (kWh) per metus, priėmę sprendimą nutraukti sutartį,  galės toliau naudotis reguliuojama visuomeninio tiekėjo paslauga arba pasirinkti kitą nepriklausomą tiekėją.

Kita dalis klientų, kurie sunaudoja daugiau nei 1 tūkst. kWh per metus ir patenka į jau pasibaigusius pirmąjį ar antrąjį elektros rinkos liberalizavimo etapus, jeigu nuspręstų nutraukti sutartis, turi sudaryti naują sutartį su kitu nepriklausomu elektros tiekėju.

Pagal galiojančias taisykles, norėdami turėti naują tiekėją jau nuo rugsėjo 1 dienos, klientai turėtų apsisprendimus padaryti ir tiekėjus pasirinkti iki rugpjūčio 18 d. (t. y. likus 2 savaitėms iki kito mėnesio pradžios), tačiau įvertinus susidariusią situaciją bei didelį paliestų vartotojų skaičių, ESO sutelkė papildomas pajėgas ir suteikia šiems gyventojams daugiau laiko norimams sprendimams priimti.

Kitą elektros energijos tiekėją vartotojams galima rinktis iki šių metų rugpjūčio 28 d. imtinai, o sutartis su naujuoju tiekėju įsigalios jau nuo rugsėjo 1 d.

 

Dalintis:

About Author

Rekomenduojami video:

Palikite komentarą