Įstaigos vėl priima klientus, tačiau būtina registracija

Dalintis:

Valstybinė mokesčių inspekcija praneša, kad sušvelninus karantino sąlygas nuo birželio 1-osios klientams atvėrė aptarnavimo padalinius. Tačiau juose bus aptarnaujami tik iš anksto telefonu užsiregistravę gyventojai, atvykę numatytu laiku. Apie tokį pat sprendimą praneša ir Valstybinė ligonių kasa. 

Registruotis apsilankymui Mokesčių inspekcijos Tauragės padalinyje, renkantis išankstinį apsilankymo laiką iš artimiausių penkių darbo dienų, galima tel. (8 449) 77 050.

„Konsultacijos pirmiausia skirtos klientams, kurie turi neatidėliotinų ir laikui jautrių mokestinių klausimų, pvz., pajamų deklaracijas turi pateikti skubiau nei iki numatyto liepos 1 d. termino bei neturi galimybės naudotis VMI e. paslaugomis“, – sako Klaipėdos AVMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Laimutė Mačernienė, pažymėdama, kad užtikrinant klientų ir darbuotojų saugumą gyventojai bus priimami tik pagal išankstinę registraciją ir tik jiems skirtu laiku, aptarnaujami laikantis reikiamo atstumo. Atvykstančiųjų prašoma būti su apsauginėmis veido kaukėmis ir vienkartinėmis pirštinėmis, dezinfekuoti rankas.

Savarankiškai aktualią informaciją, paaiškinimus, atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus galima rasti VMI interneto svetainėje www.vmi.lt.

Gyvai aptarnauti gyventojus pradėjo ir ligonių kasų gyventojų aptarnavimo skyriai. Tačiau ir šioje įstaigoje paslaugos teikiamos tik iš anksto užsiregistravus. Atvykę be išankstinės registracijos, gyventojai į įstaigą gali būti įleidžiami, jei tuo metu nebus kitų klientų. Atkreipiamas dėmesys, kad lankantis teritorinių ligonių kasų gyventojų aptarnavimo skyriuose bus svarbu laikytis saugumo taisyklių – dėvėti veido kaukes arba kitas apsaugines priemones, laikytis ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo vienas nuo kito, taip pat dezinfekuoti rankas, laikytis kosėjimo, čiaudėjimo etiketo. Skyriuose gali būti matuojama atvykusiųjų temperatūra. Vis dėlto, kol karantinas bus atšauktas, ligonių kasos rekomenduoja gyventojams ir toliau rinktis elektronines paslaugas ir į skyrius atvykti tik tuomet, kai tai būtina. Specialistai ne kartą pabrėžė, kad labai daug su sveikata ir privalomuoju sveikatos draudimu susijusių klausimų ar problemų galima išsiaiškinti bei išspręsti neišeinant iš namų – internetu arba telefonu. Visiems, kuriems kyla su privalomuoju sveikatos draudimu susijusių klausimų, atsakymą padės rasti ligonių kasos specialistai. Darbo valandomis skambinti jiems kviečiama telefonu (8 5) 232 2222. Elektroninį laišką galima siųsti adresu info@vlk.lt. Statistika rodo, kad ligonių kasos Lietuvoje kasmet vidutiniškai atsako į daugiau nei pusę milijono užklausų arba į specialistus kreipiasi kas šeštas šalies gyventojas.

Dalintis:

About Author

Skaitomiausias Tauragės krašto naujienų portalas

Rekomenduojami video:

Palikite komentarą