fbpx

Ką daryti, jei pirkote vieną prekę, o čekyje įmušta kita?

Dalintis:

Kaip dažnai apsipirkdami prekybos centruose pažvelgiate į čekį ir patikrinate ten įmuštą kainą? Į „Tauragės kurjerio“ redakciją atėjęs garbaus amžiaus tauragiškis tikina, kad jau ne pirmą kartą iš parduotuvės išeina permokėjęs ir ne kelis centus, o po eurą ar du. Prekybininkų atstovai tikina – tai žmogiškosios klaidos.

Senjoras į redakciją atsinešė du čekius ir pirkinių krepšelį. Vyras sakė visada tikrinantis, ką čekyje išmuša pardavėjos. Pasitaikę atvejų, kad pirko vieną prekę, o čekyje įmušta kita. Šįkart vyras pamatė, kad pirkdamas slyvas permokėjo 3,39 euro.

– Jei tai būtų pirmas atvejis, sakyčiau, kad suklydo, bet tokių klaidų „Iki“ parduotuvėje pasitaiko nuolat. Taip euras po euro ir pralobti galima. Man šita permokėta suma labai didelė. Pirkau nukainotas slyvas už 1,29 Eur, o sumokėjau 70 centų daugiau už kiekvieną kilogramą. Kai pasakiau pardavėjai, kad mane apgavo, net neatsiprašė. Tik su pykčiais grąžino pinigus, – pasakojo pirkėjas.

Vyras tikino pirkęs mėlynąsias slyvas, o čekyje buvo įmuštos rausvosios, kurių kaina visai kita.

Prekybos tinklo „Iki“ atstovė Gintarė Kitovė tikina, kad tai žmogiškoji klaida ir pirkėjų atsiprašo viso kolektyvo vardu.

– Galiu užtikrinti, kad pardavėjai tokių klaidų nedaro piktybiškai. Klaidos – žmogiškas dalykas. Mes labai atsakingai į jas žiūrime ir kompensuojame neatitikimus net tada, kai pirkėjai juos pamato grįžę į namus. Išsaugojus pirkimo čekį užtenka paskambinti į nemokamą mūsų prekybos tinklo infoliniją telefonu 8 800 11 454 arba apie neatitikimus pranešti socialinių tinklų paskyroje. Pinigus visada grąžiname ir situaciją išsprendžiame geranoriškai. Tikrai labai apgailestauju dėl šios situacijos ir atsiprašau pirkėjo, – sakė G.Kitovė.

Dalintis:

Rekomenduojami video:

Palikite komentarą