fbpx

Tauragiškiai autokroso trasoje savų žiūrovų nenuvylė

Dalintis:

Sekmadienį Sungailiškių trasoje dėl pasaulyje siautėjančios pandemijos gerokai pavėluotai pradėtas Lietuvos automobilių kroso čempionatas.

Pirmajame etape prie starto linijos išsirikiavo kelios dešimtys geriausių Lietuvos ir Latvijos lenktynininkų. Sungailiškių trasa šiemet švenčia 35-erių metų sukaktį. Būtent čia užfiksuotas Lietuvos rekordas – 1987 metais varžybose dalyvavo net 154 automobiliai.

– Po „koronės“ ne visų finansai leidžia sėkmingai startuoti. Tiems, kas susirinko, linkim gerų emocijų, azarto ir kuo mažiau „stogų“, – gausiai susirinkusius žiūrovus ir autokroso dalyvius sveikino organizatoriai.

Pirmajame etape buvo visko:  perkaitintų variklių, agresyvių lenkimų, važiavimo tik dviem ratais, suplėšytų padangų ir įspūdingų finišų. Ypač daug žiūrovų ovacijų sulaukė net devyni mažieji dalyviai, startavę „Mini bagių“ klasėse. Nugalėtoju tapo Emils Mirošniks iš Latvijos, kuriam teko grumtis net su trimis broliais lietuviais Dungveckiais.

„Junior 1000“ klasėje į trasą išvažiavo ir dvi merginos, finale užėmusios paskutines savo klasės vietas. Laimėtoju po atkaklios kovos tapo Rytis Gurklys.

„Super 1600“ klasės finale kovėsi tik trys dalyviai, bet jau antrajame rate lyderiu laikytas Edvinas Miknius rėžėsi į trasos atitvarą ir varžybų nebaigė. Varžybų nugalėtoju savo klasėje tapo svečias iš Latvijos Kaspars Silenieks.

„Super 2000“ klasėje nugalėtoju tapo Panevėžio „Ekroso“ komandos atstovas Modestas Banelis.

„Open 4500“ klasėje didelės konkurencijos nebuvo. Trise finale startavę sportininkai į lyderius išleido Paulių Šniuką, iškovojusį pirmąją pergalę Lietuvos automobilių kroso čempionate 2020 metais.

Varžybų žiūrovus ant kojų sukėlė garsiausioje klasėje „Buggy 1600“ kovojantys lenktynininkai. Dviem „britvų“ varikliais varomu bagiu važiuoja ir tauragiškis Tautvydas Urba, tiek kvalifikaciniuose važiavimuose, tiek finale nedaręs klaidų ir užtikrintai laimėjęs pirmąjį etapą.

Dalintis:

Palikite komentarą