Švenčių metu, o kartais ir eilinio savaitgalio vakarą išsikviesti taksi automobilį sudėtinga – paslaugų paklausa didelė, dispečerės vos spėja priiminėti prašymus, todėl telefono linijos nuolat užimtos. Tačiau sausio 20-osios naktį iš Tarailių į Birutės gatvę maždaug pustrečio kilometro Petreikių šeimai pėsčiomis teko kulniuoti ne todėl, kad nepavyko prisiskambinti taksi firmai. Telefonu atsiliepusi Tauragės taksi firmos dispečerė nusprendė, kad iškvietimas nesaugus ir firmos automobilio į nurodytą vietą nesiuntė. Palikusi klientą laukti, apie tai, kad taksi neatvažiuos, dispečerė jo neįspėjo.
Atmetinėjo skambučius Kaip „Tauragės kurjeriui“ papasakojo Stasys Petreikis, likus keliolikai minučių iki antros valandos nakties jo žmona Reda paskambino Tauragės taksi firmos telefonu 8 612 44 799 ir iškvietė taksi prie Tarailių gatvės 30-ojo namo. Dispečerė pažadėjo, kad taksi automobilis tuoj atvyks. – Su žmona ir dešimtmete dukrele išėjome laukti į kiemą. Maždaug per penkiolika minučių nesulaukę taksi dar kartą paskambinome tuo pačiu telefono numeriu. Į mobiliojo telefono skambutį, nors signalas buvo geras, niekas neatsiliepė. Skambinome dar ir dar kartą, tačiau dispečerė mūsų skambučius ėmė atmetinėti. Prie Tarailių gatvės penktojo namo važiavo taksi automobilis, bet šis namas yra toliau ir mes nespėjome jo sustabdyti. Bandžiau prisiskambinti į kitą taksi firmą, bet telefono linijos buvo užimtos. Namo iškeliavome pėsčiomis. Grįžęs į namus iš kito mobiliojo telefono paskambinau į Tauragės taksi firmą paklausti, kodėl nesulaukėme automobilio. Dispečerė paaiškino, kad taksi buvo atvažiavęs, tačiau automobilį kažkas apmėtęs buteliais, – pasakojo S.Petreikis. Ryte S.Petreikis paskambino Tauragės taksi firmos savininkui Raimondui Zakaravičiui. Firmos vadovas esą pakartojo, kad į taksi automobilį gal prie trečiojo, o gal prie kito namo kažkas metė butelį. Dėl to, kad automobilis neatvyko, R.Zakaravičius kliento atsiprašė. „Netikiu, kad ėjo pėsčias“Kai paskambinau Tauragės taksi firmos vadovui ir prisistačiau esanti „Tauragės kurjerio“ korespondentė, R.Zakaravičius iškart suprato, kokiu klausimu jam skambinu. – Juokinga. Esame ne viena taksi firma Tauragėje. Galėjo skambinti į kitą. Juk jei viena parduotuvė nedirba, žmogus eina į kitą. Nereikėjo iš to daryti problemos. Manau, klientas pasiskambino į kitą taksi firmą ir parvažiavo namo, netikiu, kad ėjo pėsčias, – kalbėjo R.Zakaravičius. Darbas pilnas pavojų – Jei rašysit straipsnį, parašykit, kad taksi vairuotojų darbas labai pavojingas ir sunkus psichologiškai. Taksistus reikėtų anksčiau išleisti į pensiją. Vienerius darbo metus reikėtų prilyginti dvejiems. Aš ir pats klientus kartais vežioju, todėl viską gerai žinau. Kad jūs žinotumėte, kokių situacijų šiame darbe pasitaiko. Pernai dėl vieno labai nemalonaus atvejo man pačiam teko į policiją kreiptis. Policijoje buvo pradėtas ikiteisminis tyrimas, bet žmogus atsiprašė ir šios istorijos nenoriu viešinti, – guodėsi korespondentei verslininkas.Anot R.Zakaravičiaus, jei visi incidentai būtų iškelti viešumon, policija vien taksistais turėtų rūpintis, o žurnalistai apie tai esą galėtų rašyti į kiekvieną laikraščio numerį.
Telefonu nusprendė, kad klientas – nesaugus
Dalintis:
Žymos:
Dalintis:
Pranešk naujieną
Prenumerata
Kontaktai