Ir po karantino tebesitęsianti bankų klientų aptarnavimo tvarka, kai į priėmimą reikia užsiregistruoti iš anksto, siutina ne vieną, o kartais net pravirkdo. Neretai dėl to į sudėtingas situacijas patenka senyvo amžiaus žmonės, nes nei turi, nei moka naudotis elektronine bankininkyste. O kur dar netikėtos situacijos, pavyzdžiui, žmogus pameta banko kortelę. Būtent dėl šios problemos į redakciją kreipėsi 75-erių metų Irena.
Prisiskambinti sudėtinga
Į „Tauragės kurjerio“ redakciją užsukusi pensinio amžiaus tauragiškė pasakojo, kad prarado savo „Swedbank“ kortelę, tačiau nors ir kreipėsi į banką, naujos nesulaukia beveik dvi savaites. Kol neturi kortelės, moteris negali išsiimti pinigų bankomate, o grynųjų banke neišdavė.
– Trumpuoju banko numeriu 1884 skambinau daugybę kartų. Skambinau ir kitu telefono numeriu, kuris parašytas prie įėjimo į banko skyrių Tauragėje, tačiau nė vienu numeriu prisiskambinti man nepavyko. Buvau ir į banką nuėjusi, tačiau nieko gero nepešiau, – guodėsi į „Tauragės kurjerio“ redakciją užsukusi Irena.
Kaip tik „Tauragės kurjerio“ redakcijoje moteriai pavyko prisiskambinti trumpuoju banko numeriu, tačiau kol gavo progą išsakyti savo problemą, dėl kurios skambino, turėjo maigyti telefono mygtukus, kad pasirinktų vieną po kitos operacijas.
– Gerai, kad aš susigaudau, bet daug mano ar vyresnio amžiaus žmonių užbaigia skambutį, taip ir nesupratę, ko iš jų reikalauja, – išklojo moteris.
Grynaisiais – tik nuo 2000 eurų
Pavykus prisiskambinti trumpuoju banko numeriu Irena įjungė telefono garsiakalbį. Taigi girdėjome, kai banko darbuotoja moterį patikino, kad jos naujoji banko kortelė išsiųsta prieš savaitę. Be to, banko skyriuje grynaisiais išduodama tik nuo 2000 eurų.
– Mano pašto dėžutė tvarkinga. Ėjau ir į Lietuvos paštą, ten patvirtino, kad mano namų adresu joks laiškas negautas. Ką man ir kitiems žmonėms daryti tokiu atveju? Ne aš viena tokia, kuri negali pasiimti savo pinigų iš banko. Ne visi 2000 eurų turi sąskaitoje, gal tegauna pensiją ir iš jos gyvena. Ar nėra išimčių grynųjų išdavimams, kai banko kortelė „užstrigusi“ kažkur pakeliui pas banko klientą? – klausia tauragiškė.
Išeitį rado
„Tauragės kurjeris“ susisiekė su „Swedbank“ atstovu.
„Iš tiesų tai labai nemaloni situacija klientei, dėl kurios apgailestaujame. Tačiau tokiais atvejais, kai klientas laikinai negali naudotis savo mokėjimo kortele, mes siūlome laikinos banko mokėjimo kortelės sprendimą. Laikinoji bankomato kortelė gaminama be kliento asmeninių duomenų, todėl ji išduodama bei jos sutartis sudaroma su klientu iš karto, kai tik jis tokį pageidavimą išreiškia apsilankymo mūsų klientų aptarnavimo padalinyje metu. Naudodamas šią kortelę klientas gali išsigryninti pinigų bankomate arba įmokėti grynus pinigus bankomate. Tokios laikinos kortelės suteikimo galimybes aptarėme susisiekę su kliente tiesiogiai“, – informavo „Swedbank“ Komunikacijos ir tvarumo tarnybos atstovas spaudai Saulius Abraškevičius ir pasidžiaugė, kad problemą pavyko išspręsti.
Su redakcija dar kartą susisiekusi Irena patvirtino, jog po mūsų laiško bankui jai paskambinusi banko darbuotoja patikino, kad banko kortelė jai buvo išsiųsta iš naujo. Tik šįkart ne namų adresu kaip pirmoji, o į banko skyrių Tauragėje.