Mažvydo progimnazijoje – naujos jaukios erdvės mokiniams

Dalintis:

Tauragės Martyno Mažvydo progimnazija vis labiau turtėja, gerindama mokymosi aplinką, įrengė relaksacines-akustines erdves. Mokiniai greitai pamėgo naujus baldus, suteikiančius jiems privatumo ir dar daugiau patogumų.

Pasak progimnazijos direktoriaus pavaduotojos ugdymui Deimantės Kerpės, naujas erdves mokiniai greitai pamėgo – laisvų pamokų metu ar laukdami neformalaus ugdymo veiklų, ten ruošia namų darbus, kartu su mokinio padėjėjomis atlieka individualias užduotis.

– Šią erdvę įrengėme koridoriuje, cokoliniame aukšte, kur vyksta mažai pamokų. Stalus juosia aukštos sienelės, vienoje tokioje erdvėje telpa iki šešių vaikų. Jų reakcija tokia, kokios mes nesitikėjome – tos akustinės erdvės buvo labiau planuojamos specialiųjų poreikių vaikams, kad jie turėtų minkštą, patogią, funkcionalią, saugią vietą, kur su padėjėjomis atliktų individualias užduotis. Tačiau, vos įrengus, šis kampelis tapo populiarus tarp visų mokinių. Pirmąjį mėnesį net turėjome suintensyvinti budėjimą, kad visi norintys tilptų, kad nesusipyktų. Vis dėlto susitarėme kad pirmenybė teikiama specialiųjų poreikių vaikams, – pasakojo direktoriaus pavaduotoja.

Deimantė Kerpė pripažino, kad naująja vieta iki šiol mokiniai neatsidžiaugia, ištaikę laisvą valandėlę tuojau į ją skuba. Akustinei erdvei įsirengti finansavimą progimnazija gavo dalyvaudama „Tūkstantmečio mokyklų“ programos veiklose. Ar reikėtų šioje ugdymo įstaigoje daugiau tokių erdvių su tokiais baldais? D.Kerpė patikino – jei progimnazijoje būtų laisvos vietos, tai tikrai daugiau tokių kampelių įrengtų.

– Šiuo metu mūsų mokykla pilna, reikia įvertinti ir higienos reikalavimus, todėl apsiribosime ir džiaugsimės tuo, ką turime. Treti metai 5–8 klasių korpuse, kiekviename koridoriuje yra po 3–4 minkštasuolius, jie labai mėgiami ir naudojami vaikų. Prie kabineto laukdami ir laisvų pamokų metu ant jų susėda. Taip yra ir pas pradinukus, – situaciją atskleidė direktoriaus pavaduotoja.

Progimnazija iš šios programos lėšų sensoriniam kambariui įsigijo specialių nusiraminimo, susikaupimo terapinių priemonių – sūpynę-kokoną, balansinių kauburėlių ir kamuoliukų, sensorinių putų, smėlio staliuką. Pasak D.Kerpės, progimnazijoje su patalpomis jau net ankštoka tapo, todėl vietoj laisvalaikio erdvės įrengė menų studiją, kurioje vyksta dailės, technologijų pamokos, neformalaus švietimo veiklos. Šioje studijoje pastatyti ergonomiški suolai ir kėdės, o didžiausias pirkinys – lazerinė pjaustyklė. Pedagogės teigimu, progimnazija pamažu pereina prie vis įdomesnių veiklų šiuolaikiniam vaikui.

Dalintis:

About Author

Laikraščio „Tauragės kurjeris“ žurnalistė

Rekomenduojami video:

Palikite komentarą