fbpx

Skambinančius į polikliniką ragina būti kantresniais

Dalintis:

„Tauragės kurjerio“ redakcija pastaruoju metu sulaukia nusiskundimų dėl to, kad tauragiškiams nepavyksta priskambinti į Tauragės pirminio sveikatos priežiūros centro (PSPC) registratūrą. Šios medicinos įstaigos darbuotojai tvirtina, kad į telefonų skambučius atsiliepia, tik skambinantiems reikia ilgiau palaukti.

– Norėjau užregistruoti vaiką pas gydytoją, bet niekas neatsiliepė. Signalas buvo geras. Netekusi kantrybės nuvažiavau į polikliniką. Kadangi vaikas sirgo, nuėjome tiesiai pas gydytoją, – redakcijai sakė mažamečio mama Vaida. – Ne man vienai nepavyko prisiskambinti į registratūrą. Draugė irgi kelis kartus skambino, tačiau vis girdėjo užimtos linijos pypsėjimus. Gal ten ragelius nukelia, kad vis neva užimta?

Tauragiškių komentarai pasipylė ir po antradieniniame laikraščio numeryje publikuoto straipsnio „Už darbą per karantiną – beveik 200 tūkst. Eur“. Socialiniame tinkle žmonės išklojo savo patirtis, nuomonę ir pyktį. Pavyzdžiui, Zofija B. rašė, kad vieną dieną į registratūrą skambino daugiau nei dešimt kartų – skambučio signalas buvo geras, o niekas neatsiliepė.

Antradienio ryte, kelios minutės po vienuoliktos valandos, Tauragės PSPC registratūros numeriu (8 446) 62261, pasukau ir aš, šių eilučių autorė. Registratorė atsiliepė iškart. Pristačiau ir pasakiau, kodėl skambinu. Poliklinikos registratūros darbuotoja tvirtino, kad telefono ragelio tikrai nenukelia ir atsiliepia į visus skambučius, išskyrus, kai nespėja. Pasak jos, yra trys telefonai, kuriais registratūros darbuotojos atsiliepia. Vienas jų – mobilus. Į mobilųjį nukreipiami neatsilieptų stacionarių telefonų skambučiai.

– Kai skambutis peradresuojamas į kitą telefoną, pasikeičia skambučio signalas, tuomet žmonės padeda ragelį – nustoja skambinti. Kartais atsiliepusi dar spėju nugirsti, kai baigdamas skambinti žmogus lepteli, kas čia per signalas, – išklojo registratorė.

Internetu galima užsiregistruoti tik nuotolinei konsultacijai. Daivos Žebelienės nuotrauka

Minėtu telefono numeriu pavyko priskambinti ir apie puse penkių vakaro. Tiesa, tik iš antro karto, pirmu bandymu linija buvo užimta.

Tauragės PSPC direktorius Donatas Petrošius patikino, kad registratūroje dirba net gi daugiau nei įprastai darbuotojų, priklausomai nuo dienos laiko. Įstaigos vadovas sakė ir apie mobilųjį telefoną, į kurį peradresuojami neatsiliepti skambučiai. Jis pats nusiskundimų, dėl to, kad neina prisiskambinti į registratūrą esą negavęs.

– Buvo pavienių pranešimų dėl to, kad nepavyksta paskambinti šeimos gydytojai, bet tikrai ne masiniai nusiskundimai, – sakė D.Petrošius.

Tauragės PSPC vadovas informavo, kad užsiregistruoti kontaktinei konsultacijai pacientai gali tik telefonu, internetu per sergu.lt platformą registruojama tik nuotolinei konsultacijai.

Dalintis:

About Author

Daiva Žebelienė

Laikraščio „Tauragės kurjeris“ žurnalistė

Palikite komentarą