fbpx

Operetė „Orfėjas pragare“ vėl bandys pasiekti Olimpą

Dalintis:

Kaip danguje, taip žemėje. Šią nekaltą patarlę idealiai patvirtina Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro artistų pasakojama Jacques‘o Offenbacho operetės „Orfėjas pragare“ istorija. Siautulinga ir sarkastiška pasaka apie suaugusiųjų gyvenimo aktualijas paskutinį kartą šį sezoną bus pasekta Klaipėdos Žvejų rūmų scenoje gegužės 14 d. 18.30 valandą. Visus nesutarimus vainikuos finalinis santarvę ir džiugesį nešantis kankanas. Ko daugiau reikia smagiam šeštadienio vakarui? 

Mėgausimės KVMT orkestro, vadovaujamo vyriausiojo dirigento Tomo Ambrozaičio, atliekama melodinga muzika. Scenoje suksis avelėmis, statulomis, net dausų gyventojais virtę baleto artistai. Muzikinio teatro choristai virs aukštuomenės ponais bei gyvens prašmatnų gyvenimą, solistai suksis nesibaigiančiose operetės herojų intrigose.

Pretenzingiausio operetės personažo – Viešosios nuomonės partiją – atliks solistė Aurelija Dovydaitienė. Jokie svarbūs siužeto posūkiai nevyksta be jos įsikišimo. Štai nesutvertai namų buičiai Euridikei (Ritai Petrauskaitei) įkyrės jos vyras Orfėjas (Kęstutis Nevulis), jo muzika ir eilės. Pora mielai skirtųsi, bet vyrui svarbi Viešoji nuomonė, nes skyrybos pakenktų jo viešajam statusui. Euridikės meilės siekia Aristėjas / Plutonas (Tadas Jakas), kaip ir vyriausiasis Olimpo dievas Jupiteris (Mindaugas Rojus). Deive Venera taps Judita Butkytė-Komovienė, deive Diana – Gabrielė Kuzmickaitė, Junona – Reda Jucevičienė. Minerva (Dina Mataitienė) nerimaus ne tik dėl neištikimo vyro, bet ir visiškai nebeklausančio sūnaus Kupidono (Rosanos Štemanetian). Užuojautos maldaus scenos džentelmeno Virginijaus Pupšio sukurtas personažas Stiksas. Stebėdami Gyčio Šimelionio sukurtą Merkurijų, stebėsitės, kaip įmanoma bėgioti po sceną ir tuo pat metu greitakalbe dainuoti.

Gytis Šimelionis operetėje „Orfėjas pragare“. Olesios Kasabovos nuotrauka

Operetės dailininkės sukurti batai tapo tikromis žabangomis pragaro valdovo Plutono vaidmens atlikėjui Tadui Jakui. „Plutonas kupinas ne tik vokalinių iššūkių. Kai pamačiau scenografės ir kostiumų dailininkės Renatos Valčik specialiai Plutonui sukurtus batus, primenančius mini kojūkus, sušukau: „O, ne!“ Tai 15 cm aukščio platformos, kurios dengia tik pusę pėdos, tuo tarpu kulnai kybo ore. Spyriojausi tik akimirką. Priėmiau šį iššūkį ir ilgai mokiausi, tačiau jais vaikščioti išmokau. Tiesa, mano mokslus batai sunkiai atlaikė: suplėšiau kelis kartus, tad batsiuviams teko juos remontuoti. Teko ir nugriūti. Sunkiausia buvo išmokti su šiais batais vaikščioti laiptais, šokti, priklaupti ant vieno kelio. Kažką darydamas turėjai gerai apgalvoti, kaip tai darysi. Ką manau, kai matau damas, kurios vaikšto su aukštakulniais? Reiškiu didžiausią užuojautą. Gerai jas suprantu“, – juokiasi T.Jakas.

Tadas Jakas operetėje „Orfėjas pragare“. Eglės Sabaliauskaitės nuotrauka

Ar operetės herojams pavyks pasiekti išsvajotąjį Olimpą, o gal jie atras kitą laimės švyturį? Visa tai sužinosite spektaklyje „Orfėjas pragare“, kurį sukūrė ambicinga statytojų komanda: pastatymo muzikos vadovas ir dirigentas Tomas Ambrozaitis, režisierė Rūta Bunikytė, scenografė ir kostiumų dailininkė Renata Valčik, choreografė Inga Briazkalovaitė, chormeisteris Vladimiras Konstantinovas bei šviesų dailininkas Eugenijus Sabaliauskas.

KVMT inform.

Dalintis:

About Author

Rekomenduojami video:

Palikite komentarą