Ar gali Tauragės kultūros centras publikuoti reklamą?

Dalintis:

Praėjusią savaitę tauragiškiai susidomėjo ir net kreipėsi į redakciją su klausimu, ar gali Kultūros centras ką nors reklamuoti. Mat prieš keletą dienų ši savivaldybės biudžetinė įstaiga paviešino dvi komercines reklamas – mineralinio vandens ir picerijos. Įstaigos vadovas sako, kad reklama tapo padėka renginių rėmėjams.

Piceriją ir mineralinį vandenį Tauragės kultūros centras reklamuoja socialiniame tinkle „Facebook“. Viename šios kultūros įstaigos sukurtame filmuke rodomi mineralinio vandens buteliukai, kitame – Tauragėje veikianti picerija ir jos kepamos picos. Ir nors Tauragės kultūros centro nuostatuose yra nurodyta viena ekonominės veiklos rūšių – reklama, „Tauragės kurjerio“ skaitytojai suskubo klausti, ar tokia reklama iš mokesčių mokėtojų pinigų išlaikomoje įstaigoje galima, o jei galima – kiek kainuoja ir kaip ją užsisakyti.

– Tai mūsų rėmėjai. Mineralinio vandens tiekėjas mums nemokamai pristatė renginiui vandens. O picerija parėmė, kai buvo po renginio maitinami dalyviai. Vandens gavome daugiau nei 100 buteliukų, – sakė Tauragės kultūros centro vadovas Virginijus Bartušis. – Kai organizavome renginį, nebuvo projektui gauta pakankamai pinigų maitinimui. Sutiko picerija nemokamai padėti.

Pašnekovas patikino, kad įstaiga jokio įsipareigojimo sukurti reklamą neturėjo. Daugelio kitų renginių rėmėjai paviešinami logotipais ant plakatų. Todėl filmuko sukūrimas Kultūros centro vadovui atrodo dar viena puiki priemonė atsidėkoti rėmėjams.

– Yra atvejų, kai kultūros centrai turi savo mecenatus, kurie net savo biudžeto dalį skiria renginiams. Būtų nuostabu, jei ir pas mus toks atsirastų, – apie paramos poreikį kalbėjo V.Bartušis.

Pasiteiravus, kokio dydžio parama turėtų būti, kad rėmėjas galėtų tikėtis reklaminio filmuko, V.Bartušis sumos neįvardijo.

Dalintis:

About Author

Naujienų portalo kurjeris.lt redaktorė

Rekomenduojami video:

Komentarų skiltis išjungta.