Avarijų nesustabdo nė šviesoforas. Kas kaltas?

Dalintis:

Tauragėje prie didžiojo turgaus esanti sankryža visada buvo vairuotojams tikras galvos skausmas, nes ten avarijos kildavo viena po kitos. Nors dabar šioje vietoje eismą jau reguliuoja naujutėlaitis šviesoforas, eismo nelaimių jis nesustabdė. Tauragiškiai kelia įvairias versijas, kai kurie kaltę verčia šviesoforo statytojams. Tačiau policijos pareigūnai įžvelgia visai kitas priežastis.

Seniai tauragiškiai diskutavo apie tai, kad sankryža prie didžiojo turgaus labai pavojinga, ten dažnai susiduria automobiliai, eismas intensyvus. Dar 2017-aisiais Tauragės rajono savivaldybė pasirašė sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija ir buvo pradėti projektavimo darbai. Apsispręsta įrengti šviesoforu reguliuojamą sankryžą. Tauragės rajono savivaldybės Saugaus eismo komisijos pirmininkė Virginija Eičienė priminė, kad dėl tokios sankryžos apsispręsta po atliktų tyrimų.

„Atlikus vertinimą nustatyta, kad turbožiedinės sankryžos atveju atsirastų nesaugi pėsčiųjų perėja per kelias važiuojamąsias dalis. Mažosios žiedinės sankryžos atveju padidėtų nesunkių šoninių susidūrimų grėsmė. Taip pat mažoji žiedinė sankryža netenkina eismo kokybės lygio reikalavimų valstybinės reikšmės magistraliniams keliams. Todėl atsižvelgiant į eismo saugumo grėsmes ir technines galimybes šioje sankryžoje, kaip ir buvo rekomenduota įrengti ne žiedinę, bet keturšalę šviesoforu reguliuojamą sankryžą“, – teigė V.Eičienė.

Sankryžos įrengimo darbams buvo skirta 122 265 Eur iš savivaldybės biudžeto ir 39 875 Eur iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos biudžeto. Darbus iki galo užbaigti planuojama birželį.

Praėjusią savaitę Tauragėje esančioje Dariaus ir Girėno bei Bernotiškės gatvių sankryžoje įvyko dar viena eismo nelaimė – susidūrė „Audi“ ir VW markių automobiliai. Tai jau ne pirma eismo nelaimė šioje vietoje po šviesoforo įrengimo. Paskelbus informaciją apie avariją, viešojoje erdvėje pasirodė daugybė komentarų, vieni skaitytojai svarstė, kad šviesoforas įrengtas per aukštai, kiti tikino, kad kur kas saugiau būtų buvę įrengti žiedinę sankryžą. Buvo svarstančių ir apie tai, jog nelaimės įvyksta dėl to, kad šviesoforas jau reguliuoja eismą, tačiau stop linijų iki šiol nėra, tad vairuotojai sustoja netinkamoje vietoje.

Tauragės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus Kelių patrulių būrio vadas Artūras Petkus tvirtino, kad dėl eismo nelaimių kaltas visai ne šviesoforas.

,,Beveik visi eismo įvykiai įvyksta dėl eismo dalyvių kaltės. Jei visi eismo dalyviai laikytųsi saugumo, nepažeidinėtų Kelių eismo taisyklių, tai eismo įvykių nevyktų išvis. Šviesoforai yra įrenginėjami pagal numatytas taisykles ir jie nebūna įrenginėjami nei per aukštai, nei per žemai“, – įsitikinęs A.Petkus.

Dalintis:

About Author

Naujienų portalo kurjeris.lt redaktorė

Rekomenduojami video:

Palikite komentarą