Kodėl karantinas baigėsi ne visiems?

Dalintis:

Tai, kad karantinas birželio 17-ąją buvo atšauktas, kai kurioms valstybinėms institucijoms, panašu, motais. Klientus jos pasišovė aptarnauti tik su išankstine registracija, griežtai ribodamos žmonių srautus, nors Sveikatos apsaugos ministerijos tinklalapyje skelbiama, kad griežtesnių saugumo reikalavimų turi laikytis tik sveikatos priežiūros ir gydymo įstaigos.

Tauragiškiai piktinasi, kad tarnybos, išlaikomos iš mokesčių mokėtojų pinigų, užsirakino ir aptarnauja tik iš anksto užsiregistravusius klientus. Užimtumo tarnyboje sutiktas vyras sakė nieko nežinojęs apie tokią tvarką, tačiau registratūros darbuotoja jį patikino, kad tokiu principu dirba jau seniai, o atsitiktinių žmonių neaptarnauja. Registratorės aiškinimu, tokia tvarka įvesta dėl tebesitęsiančios valstybės lygio ekstremaliosios situacijos.

Dar keblesnė padėtis – prie Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) durų. Čia sėdinčios ant suoliukų šalia įėjimo į įstaigą sutiktos dvi tauragiškės sakė laukiančios jau apie valandą, o nurodytais telefonų numeriais, jų teigimu, niekas neatsiliepia, nors moterys registravosi iš anksto.

„Tauragės kurjeriui“ jos sakė nesuprantančios tokios tvarkos ir skundžiasi valstybinių įmonių darbu. Institucijos durys užrakintos, o ant jų galima rasti tik iškabas su nurodymais ir telefonų numeriais.

Klaipėdos apskrities VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Laimutė Mačernienė komentuoja, kad taip siekiama užtikrinti atvykstančių klientų ir juos aptarnaujančių darbuotojų saugumą ir pasibaigus karantinui. Ji primena, kad pirmenybę Mokesčių inspekcija teikia konsultacijoms ir deklaravimo pagalbai telefonu. L.Mačernienė neatskleidė, kiek laiko dar galios tokia tvarka, tačiau patikino, kad klientai ir toliau bus priimami tik iš anksto užsiregistravę, o į patalpas įleidžiami numatytu laiku.

Užrakintomis durimis klientus pasitinka ir „Sodra“. Įstaigos Komunikacijos skyriaus vedėjas Saulius Jarmalis sako, kad klientų sveikata ir saugumas šiuo metu yra prioritetas.

– Vadovaudamiesi rekomendacijomis, kol nesibaigė ekstremali situacija, raginame gyventojus rinktis nuotolinius konsultacijų būdus, o į klientų aptarnavimo padalinius vykti tik esant būtinybei, – apie situaciją kalba S.Jarmalis.

„Sodros“ atstovas pabrėžia, kad tokia klientų priėmimo tvarka padeda išvengti susibūrimų uždaroje patalpoje.

Ne išimtis ir klientų aptarnavimo vietos bankuose. Juose irgi galioja išankstinės registracijos tvarka, o bankų atstovai sako tą patį – tokia tvarka įvesta laikantis rekomendacijų dėl klientų ir darbuotojų saugumo.

Dalintis:

Rekomenduojami video:

Komentarų skiltis išjungta.