Kelias nuo Mažonų iki Šakviečio daugybę metų garsėjo kaip „tarka“ ar „siaubą varantis“, juo važiuojantys žmonės atkakliai prašė valdininkų jį labiau prižiūrėti. Neseniai šiame kelyje prie pat Pagirupio kaimo įrengtas automobilių skaitiklis sujudino gyventojus. Vis dėlto kelio šeimininkas patvirtino – asfaltavimo, jei tik finansavimas nemažės, reikės laukti maždaug dvejus metus.
Šakviečio seniūnaitijos seniūnaitė Dorota Ivanauskienė sumontuotą automobilių skaičiavimo įrangą pastebėjo kovo 15 d., po kelių dienų jos nebeliko. Pasak moters, kai žvyrkelio būklė prastesnė, žmonės suka kitais keliukais, pro mišką ir kitur, todėl ne visi automobiliai gali būti suskaičiuoti. Visi labai laukia šio kelio asfaltavimo, nes daug gyventojų, autobusas triskart per dieną kursuoja, ir mokykliniai autobusai važiuoja, svarbu, kad bet kokia pagalba – greitosios ar priešgaisrinės tarnybos – visada be kliūčių galėtų privažiuoti.
– Jau su tuo keliu taip nevargstam, viską padarėm iš bendruomenės pusės, iš gyventojų, kreipėmės į savivaldybę, rašėm raštus, savivaldybės taryba pritarė skirstydama prioritetus. Apsilankęs mūsų bendruomenėje Seimo narys Tadas Sadauskis patvirtino, kad niekas nepasikeis, asfaltavimo eiliškumas bus toks, kokį patvirtino „Via Lietuva“. Laukiam, kada prasidės darbai. Galiu pasidžiaugti, kad bent jau žiemą šis kelias geriau prižiūrimas, kelkraščius tvarko, kad vanduo nestovėtų. Šis rajoninis kelias vienintelis tokio ilgio ir arčiausiai miesto dar neasfaltuotas, – kalbėjo seniūnaitė.
AB „VIA Lietuva“ projektų vadovas Vytenis Radžiūnas patvirtino, kad minimas kelias priklauso jų bendrovei, o eismo apskaita tarp Karapolio ir Šakviečio vykdoma siekiant nustatyti vidutinį metinį paros eismo intensyvumą kelio ruože. Įranga buvo sumontuota savaitei, nuo kovo 10 iki 18 dienos.
– Dar vienas matavimas numatomas šių metų trečiąjį ketvirtį. Arčiau Mažonų kaimo sumontuotas visus metus veikiantis eismo intensyvumo skaitiklis, o prie Pagirupio įrengtas skaitiklis skaičiuoja eismą tarp Karapolio ir Šakviečio. Dėl kelio Mažonai–Šakvietis asfaltavimo pažymime, kad šio kelio ruožai įtraukti į žvyrkelių asfaltavimo programą. Kelio ruožas nuo 1,612 km iki 2,756 km yra 31-oje vietoje, o ruožas nuo 2,726 iki 8,500 km – 32-oje vietoje. Abu šie ruožai bus tvarkomi vienu metu, ir tai bus pirmasis asfaltuojamas valstybinės reikšmės rajoninio kelio ruožas Tauragės rajone, – situaciją apžvelgė projektų vadovas V.Radžiūnas.
Vis dėlto šio kelio ruožų asfaltavimo teks palūkėti. Pasak projektų vadovo V.Radžiūno, dėl darbų pradžios viskas priklauso nuo planuojamo skirti finansavimo šiai programai. Vertinant šių metų finansavimą, preliminariai darbus planuojama pradėti 2027 metais.