fbpx

10 populiariausių naujametinių pažadų sau ir kaip juos įgyvendinti

Dalintis:

Nauji metai – naujos galimybės. Tikriausiai kiekvienas mūsų baigiantis seniesiems metams ir prasidedant naujiesiems pagalvojame, ką vertingo nuveikėme per praėjusius 12 mėnesių. Ar pavyko įgyvendinti sau duotus pažadus pradėti sveikiau maitintis, daugiau sportuoti ar susirasti mylimą žmogų?

Kiekvienas toks pažadas yra lažybos su savimi – ar pavyks kitąmet įgyvendinti užsibrėžtą tikslą? Dalijamės 10 dažniausiai pasitaikančių naujametinių pažadų sau – garantuojame, kad bent vieno iš jų kada nors pažadėjote sau laikytis.

  1. Daugiau sportuoti
  2. Numesti svorio
  3. Išbandyti naują hobį
  4. Sutaupyti daugiau pinigų arba išleisti mažiau pinigų
  5. Mesti rūkyti
  6. Daugiau keliauti
  7. Perskaityti daugiau knygų
  8. Išmokti ką nors naujo
  9. Gyventi nesirūpinant, ką pasakys kiti
  10. Praleisti daugiau laiko su šeima ir draugais

Paprastas triukas, kuris padės pasiekti užsibrėžtų tikslų

Labai svarbu tai, kaip jūs suformuojate savo tikslą kitiems metams. Suformuokite savo pažadą sau kaip teigiamą dalyką – kažką, kas padės jums žengti į priekį. Smagu, jeigu norite mesti žalingą įprotį ar atsisakyti greitojo maisto, tačiau šio tikslo siekti bus lengviau, jeigu pakeisite blogą įprotį geru. „Aš noriu pradėti bėgioti“ veikia kur kas efektyviau negu „noriu nustoti tiek daug rūkyti“.

Stokholmo ir Linšiopingo universitetų mokslininkai Švedijoje ištyrė 1066 žmonių duotus naujametinius pažadus sau ir nustatė, kad po vienerių metų 59 proc. žmonių, suformavusių savo pažadą teigiamais žodžiais („aš daugiau bėgiosiu“), jo vis dar laikėsi, palyginus su 47 proc. tiriamųjų, kurių pažadas buvo formuojamas vengimą ar neigimą reprezentuojančiomis frazėmis (pavyzdžiui, „aš nebevalgysiu šokolado“).

Ką dar galima padaryti, kad lažybos su savimi pavyktų? Gyvenimo būdo ekspertai dalijasi keliais svarbiais patarimais:

Pažadai turėtų būti realistiški. Sutikite, nėra labai veiksminga sau prižadėti, jog nuo rytojaus atsisakysite visų saldumynų. Geriau pažadėkite sau, jog sumažinsite jų kiekį perpus, o jeigu tai pavyks, cukrinius skanėstus valgysite vis rečiau. Jeigu dabar per dieną suvalgote po vieną plytelę šokolado, galite užsibrėžti tikslą ir sumažinti kiekį iki pusės plytelės per dieną.

Pažadai turėtų jus motyvuoti. Kam sau žadėti kažką, dėl ko vėliau būsite nelaimingi? Naujametinių – ar kitokių – tikslų neturėtų motyvuoti jūsų viršininkas, vyras ar tėvų daromas spaudimas. Pirmiausia atsižvelkite į savo siekius, prioritetus ir svajones. Tik mylint save galima skintis kelią per gyvenimą.

Išskaidykite didelius pažadus į mažesnius. Sakoma, kad niekada nereikia bijoti svajoti didelių svajonių. Tačiau užsibrėžti tikslą kitąmet tapti milijonieriumi taip pat nėra labai realistiška. Padalinkite dideles savo svajones į mažesnes. Pavyzdžiui, jeigu norite apkeliauti pasaulį, pradžiai užsibrėžkite tikslą apkeliauti Europą, o šį tikslą smulkinkite į atskiras šalis: pavyzdžiui, vasarą apkeliauti Ispaniją ir Portugaliją. Pasiekę šiuos mažesnius tikslus motyvuosite save didesniems dalykams. Dar geriau, jei susidarysite mėnesio ar metų planą.

Susilažinkite, kad jums pavyks. Kas geriausiai motyvuoja stengtis? Lažybos su draugais ar šeimos nariais. Garsiai praneškite, kad kitąmet pasižadėjote sau bent du kartus per savaitę nueiti į sporto salę. Artimieji jūsų pažadą prisimins ir laikys jus atsakingu už jo vykdymą. Statymai gali būti visiškai nekalti: iš namų ruošos darbo ar skanėsto.

Užs. Nr. 191

lazybos

Dalintis:

About Author

Palikite komentarą