Kaip skaitmeninės platformos palengvina sąskaitų išrašymą ir gavimą?

Dalintis:

Skaitmenizuotos sąskaitų tvarkymo sistemos leidžia pagerinti darbo kokybę ir užtikrina efektyvų bei greitą darbo procesą. Naudojant šias sistemas, jūs turėsite kur kas daugiau laiko kitiems darbams atlikti bei darbo kokybei gerinti. Šiame straipsnyje aptarsime, kaip skaitmeninės platformos palengvina sąskaitų išrašymą.

Greitas sąskaitų išrašymas ir išsiuntimas

Sąskaitų išrašymas – varginantis ir ilgai užtrunkantis procesas, kurį kiekvienas norime kiek įmanoma palengvinti. Vienas iš sąskaitų tvarkymo platformų privalumų yra sąskaitų šablonai ir      automatinis sąskaitų numeravimas. Šios platformos yra susietos su viešaisiais registrais, tad atliekant paiešką pagal kliento pavadinimą, sistema užpildo visus reikiamus kliento rekvizitus – įmonės kodą, PVM kodą ir kitus reikiamus duomenis. Sąskaitų šablonai padeda paspartinti sąskaitų išrašymą ir sutaupo laiko ieškant informacijos apie tinkamą sąskaitų paruošimą. Naudojantis platforma sąskaitas galima siųsti tiesiai klientui, pati platforma parenka efektyviausią būdą sąskaitos pristatymui: el. sąskaitos kanalais, RC „E. sąskaita” (jei klientas yra viešojo sektoriaus įmonė) ar tradiciškai el. paštu. Jeigu sąskaitoje yra patalpintas „Apmokėti” mygtukas, klientas gali atlikti mokėjimą vos kelių mygtukų paspaudimais. Skaitmenizuotoje sąskaitų tvarkymo platformoje taip pat yra galimybė stebėti sąskaitų apmokėjimo būseną realiu laiku: visad žinosite, kada sąskaitos jau yra apmokėtos, o kurių sąskaitų mokėjimo terminas artėja.

Sąskaitų archyvavimas

Pasikeitus Lietuvos Respublikos įstatymams visas gautas sąskaitas užtenka archyvuoti el. formoje, tad nebereikia jų kaupti segtuvuose. Visas sąskaitas faktūras ir dokumentus reikia archyvuoti bent 10 metų, o toks sąskaitų archyvavimas gali užimti daug vietos jūsų kompiuteryje. Naudodami skaitmenizuotą sąskaitų tvarkymo sistemą, visas išrašytas ir gautas sąskaitas galėsite archyvuoti debesyje. Archyvuodami sąskaitas vienoje sistemoje galėsite atlikti paprastą ir greitą sąskaitų paiešką bet kuriuo metu. Skaitmeninis sąskaitų archyvavimas suteikia galimybę nebeieškoti pasimetusių sąskaitų aplankuose ir taip sutaupyti vietos tiek kabinete, tiek kompiuteryje.

Sąskaitų įkėlimas iš mobiliojo telefono

Sąskaitų tvarkymo platformos, kurios palaiko mobiliojo telefono integraciją, suteikia galimybę reikiamas sąskaitas kelti į platformą tiesiai iš mobiliojo telefono. Ši funkcija atpažįsta pagrindinius sąskaitos laukus ir suskaitmenina pateiktą informaciją. Visus reikiamus kvitus ir sąskaitas galėsite įkelti į sistemą kad ir keliaudami. Taigi, ši funkcija suteikia galimybę nebedirbti su popieriniais ar PDF dokumentais ir leidžia nesibaiminti, kad įvelsite klaidų suvesdami duomenis rankiniu būdu.

Skaitmenizuotos sąskaitų tvarkymo sistemos suteikia galimybę daugiau laiko praleisti kitiems svarbiems darbams atlikti. Naudodamiesi šia sistema, jūs galėsite greitai ir lengvai išrašyti sąskaitas, archyvuoti sąskaitas vienoje vietoje, stebėti sąskaitų mokėjimo būsenas bei įkelti reikalingus kvitus ar dokumentus tiesiai iš mobiliojo telefono.

Užs. Nr. 143

Dalintis:

About Author

Rekomenduojami video:

Palikite komentarą