fbpx

Karjeros galimybės Tauragėje – darbo vietas kuria ir Lietuvos paštas

Dalintis:

Tauragės miestas žinomas dėl savo patrauklumo šeimoms. Neatsitiktinai čia kuriasi ne vienas verslas – vilioja galimybė rasti jaunų perspektyvių darbuotojų. Neseniai mieste kontaktų centro padalinį įsteigė ir Lietuvos paštas – suburta keliolikos klientų konsultantų komanda. Darbuotojams siūlomos lanksčios darbo sąlygos, galimybė darbą derinti su mokslais ar šeima, o pabaigus mokymosi laikotarpį galimas ir nuotolinis darbas.

„Jau ne vienerius metus siekiame, kad Tauragėje kurtųsi tokio pobūdžio darbo vietos ir tikime, kad šis Lietuvos pašto sprendimas įkurti kontaktų centrą Tauragėje, taps proveržio pradžia ne tik Tauragei, bet ir visos Lietuvos regionams. Tai sektinas pavyzdys ir kitoms veikiančioms įmonėms tam tikras paslaugų sferas iškelti iš Vilniaus ar Kauno į regiono miestus. Tauragėje dirba daug darbščių ir talentingų žmonių, neabejoju, kad jie pateisins visus keliamus lūkesčius. Ačiū Lietuvos pašto vadovams už pasitikėjimą Taurage ir tauragiškiais“, – sako Tauragės meras Dovydas Kaminskas.

Pirmas mažesniame mieste

Iki šiol Lietuvos pašto kontaktų centrai buvo įsikūrę dviejuose didžiuosiuose miestuose – Vilniuje ir Klaipėdoje. Tačiau karantinas ir auganti elektroninė prekyba lėmė pasikeitusias siuntimo tendencijas, kartu išaugo papildomų darbuotojų poreikis.

„Prieš priimdami sprendimą, kur įkurti kontaktų centrą, analizavome ne vieną miestą. Pirmą kartą kontaktų centrą nusprendėme atidaryti ne didmiestyje – manome, kad klientų konsultanto pozicijose yra galimybė dirbti ir mažesniuose miesteliuose. Tauragė sužavėjo ne tik savo šuoliu per pastaruosius metus – miestas atrodo gyvas, turintis aktyvią bendruomenę, matome čia daug potencialo. Kartu kurdami darbo vietas bent maža dalimi prisidedame prie miesto gerovės“, – sako Lietuvos pašto Klientų patirčių valdymo departamento vadovė Deimantė Žebrauskaitė.

Pasak Lietuvos pašto atstovės, nuo to, kaip kontaktų centrui seksis Tauragėje, priklausys ir tolimesni tokių centrų plėtros planai – galbūt tokių centrų ateityje bus įkurta ir kituose mažesniuose Lietuvos miestuose.  

Jau dirba konsultantai 

Lietuvos pašto kontaktų centras Tauragėje įkurtas kiek daugiau nei prieš mėnesį. Jis atidarytas tame pačiame pastate, kur veikia miesto centre esantis pašto skyrius (S.Dariaus ir S.Girėno g. 16). Atskirose patalpose iš viso įrengta 14 darbo vietų, jose jau sėkmingai darbuojasi tauragiškės.

Pagrindinė Lietuvos pašto kontaktų centro darbuotojo užduotis yra atsakyti į klientui rūpimus klausimus. Tauragėje konsultantai su klientais bendrauja tik atsiliepdami į jų skambučius. Prieš pradėdami dirbti savarankiškai, visi nauji darbuotojai dalyvauja specialiuose mokymuose – tai yra itin svarbus ir atsakingas pasiruošimo etapas – klientus konsultuoja tik kursus baigę darbuotojai.

„Artėjantis šventinis laikotarpis yra labai svarbus Lietuvos paštui –  jo metu savo klientams, jų šeimos nariams pristatome taip laukiamas dovanas. Klientų aptarnavimo konsultantai turi itin svarbią misiją – padeda užtikrinti, kad visiems Kalėdos ateitų kaip įmanoma sklandžiau ir visi siunčiantys bei laukiantys siuntų turėtų atsakymus į jiems rūpimus klausimus. Todėl aktyviai ieškome komandos pastiprinimo būtent dabar – dar yra šiek tiek laiko pasiruošti, apsiprasti ir prisidėti prie Lietuvos pašto komandos tikrai išskirtiniu laiku“, – sako D.Žebrauskaitė, patikslindama, kad darbuotojai ieškomi ne tik šventiniam laikotarpiui.

Lanksčios darbo sąlygos

Lietuvos pašto kontaktų centras klientus aptarnauja darbo dienomis nuo 8:00 iki 19:00 val., šeštadieniais nuo 9:00 iki 16:00 val., Tauragėje konsultantai gali dirbti ne tik pilnu, bet ir pusę ar 0,75 etato – tai suteikia galimybę derinti darbą su mokslais, šeima, kita veikla.

Dideliu privalumu gali būti ir galimybė dirbti nuotoliniu būdu – ją turės visi darbuotojai sėkmingai praėjus 3 mėnesių mokymosi laikotarpiui.

Bendrai Lietuvos pašto Kontaktų centre gali dirbti 65 konsultantai. Kiekvieną dieną jie rūpinasi, kad klientai gautų atsakymus į rūpimus klausimus ir reikiamą pagalbą. Konsultantai bendrauja su klientais tiek atsiliepdami į skambučius, tiek atsakydami raštu. Per dieną konsultantai atsako šimtus užklausų, kiekviena jų – svarbi.

Daugiau informacijos apie galimybę dirbti Lietuvos pašto Kontaktų centre galima sužinoti čia.

Užs. Nr. 180

Dalintis:

About Author

Rekomenduojami video:

Palikite komentarą