Šiandienos sparčiai besikeičiančioje ir vis modernėjančioje e. prekybos srityje, verslai nuolat ieško būdų, kaip pagerinti savo logistikos procesus. Vienas jų – prekių pristatymo bei grąžinimo efektyvumo didinimas. Tai labai svarbu tiek verslui, tiek vis reiklesniems pirkėjams. Tolau – 3 efektyvūs sprendimai, kurie gali reikšmingai pakeisti tai, kaip atrodo verslo prekių pristatymo bei grąžinimo procesai.
Išmanusis sandėliavimas: raktas į efektyvų atsargų valdymą
Pirmiausia, reikėtų pradėti nuo tvarkos sandėlyje ir atsakyti sau – kaip sandėliavimą paversti dar patogesniu ir sumanesniu. Kaip tai susiję su pristatymo ir grąžinimo procesais? Jei nėra sklandaus prekių atsargų valdymo, nėra aiškumo ir kituose etapuose. Modernūs sprendimai turi būti priimami nuo pagrindo – sklandaus prekių valdymo, kuris būtų tiek efektyvus, tiek lengvai pamatuojamas. Patogios patalpos, automatizuotas prekių likučio sekimas ir kiti sprendimai leidžia greitai sekti prekes ir mažinti nesusipratimų kiekį, kai dėl sandėlyje neturimos prekės gavėjui tenka laukti ilgiau, nei tikėtasi.
Verslas auga ir dabartiniai sprendimai neatliepia didelio kiekio prekių sandėliavimo? Tuomet verta pagalvoti, galbūt problemą galėtų išspręsti modernios sandėliavimo paslaugos. Profesionalai verslams padeda išspręsti ne tik prekėms reikalingos vietos klausimą, bet ir laiku pateikia ataskaitas apie prekių likučius, besibaigiantį jų galiojimo laikotarpį ir pan.
Be to, kad nereikia galvoti apie didesnių nuosavų patalpų pirkimą ar nuomą bei jų priežiūrą, šiandien viskuo – nuo tinkamos temperatūros palaikymo iki prekių pakavimo ar automatizuoto prekių likučių stebėjimo – gali pasirūpinti kiti.
Integruotos prekių logistikos platformos: paprastesnis užsakymų įvykdymas
Modernių logistikos platformų integravimas palengvina sklandų užsakymų įvykdymo procesą. Automatizuojant įvairius žingsnius, nuo užsakymo įvedimo iki išsiuntimo, verslai gali žymiai sumažinti vis dar rankiniu būdu atliekamų procesų metu pasitaikančių klaidų atvejus ir pagreitinti pristatymo laikus. Tai ne tik užtikrina sklandesnę veiklą, bet ir gerokai padidina klientų pasitenkinimą. Taigi, tai ne tik apie modernesnius prekių valdymo bei logistikos procesus, bet ir prekių ženklo įvaizdį.
Patogus grąžinimo procesas – nauda ir pirkėjui ir laiką taupančiam verslui
Šiandien labai natūralu netikusias ar nepatikusias prekes grąžinti atgal. Blogiausia, kai šiame etape jautrūs pirkėjai susiduria su dideliu kiekiu papildomų žingsnių ir krūva dokumentacijos. Efektyvus grąžinimo procesas yra labai svarbus klientų lūkesčių pateisinimo kriterijus. Kitas svarbus momentas yra tas, kad jei grąžinimo procesas sudėtingas, pačios įmonės sugaišta daug laiko komunikacijai su sutrikusiais pirkėjais.
Vienas sprendimų – pagalvoti apie jau sugeneruotas grąžinimo etiketes bei siuntinyje pridėtas grąžinimo formas su maksimaliai užpildyta informacija. Pagalvoti verta ir apie tai, kaip per duotą grąžinimo terminą pirkėjai galėtų kuo greičiau pristatyti grąžinamas prekes išsiuntimui.
Tai tik keli žingsniai, bet jie yra labai svarbūs. Įdiegus šiuos inovatyvius sprendimus, verslo logistikos operacijos gali žymiai pagerėti. O tuo pačiu – padidėja prekių kelionės efektyvumas, sumažėja laiko sąnaudos ir didėja klientų pasitenkinimas.
Užs. Nr. 46