fbpx

Prekinį ženklą pakeitusi Vilkyškių pieninė kuria naują produktą

Dalintis:

Didžiausia Tauragės apskrities įmonė – Vilkyškių pieninė praneša pakeitusi savo prekių ženklą, nuo šiol įmonės produkcija vadinasi „Vilvi“, o įmonių grupė – „Vilvi Group“. Juridinis Vilkyškių pieninės pavadinimas nesikeičia. Apie svarbias permainas ir jas paskatinusias priežastis, koronaviruso kiek pakoreguotą rinką, kainas ir dar vieną įmonės projektą pasakoja bendrovės generalinis direktorius Gintaras Bertašius.

Eksportuoja į 60 šalių

AB „Vilvi Group“ sudaro kelios įmonės: Vilkyškių pieninė Vilkyškiuose, Tauragėje – įmonė „Modest“ ir šalia jos pastatytas pieno produktų džiovinimo cechas (Kelmės pieninės filialas). Kelmės mieste veikia dvi įmonės: Kelmės pieninė, kurioje gaminami švieži pieno produktai (kefyras, jogurtai, varškė, sviestas) ir nedidelė įmonėlė „Kelmės logistika“. Kiekviena jų vykdo būtent joms pavestas funkcijas.

– Mūsų juridiniai asmenys (įmonės) nesikeičia, keičiamas tik jas vienijantis pavadinimas. Iki šiol Vilkyškių pieninė buvo juridinis ir prekinis ženklas. Pakeitėme prekinį ženklą, dabar jis „Vilvi“, o „Vilvi Group“ – bendrovių kreipinys. Pakeitėme tik rūbą, o vidus išliko toks pat, – kalbėjo generalinis direktorius Gintaras Bertašius. – Ant pastatų užkabinsime „Vilvi Group“, jis bus ant dokumentų, o jų apačioje juridinis asmuo – Vilkyškių pieninė. Kol kas „Vilvi“ logotipu žymėsime tik sūrius, kažkiek laiko šviežia produkcija išliks su senu logotipu. Vartotojai truputį painiosis, turės praeiti pusmetis ar metai, kad mūsų partneriai, klientai suprastų, jog „Vilvi“ lygu Vilkyškiai. Naujo logotipo viršuje bus parašyta „Vilvi Group“, o apačioje – „Est. 1934 Vilkyškiai“.

Gintaras Bertašius. Renaldo Malycho nuotrauka

Pasak G.Bertašiaus, bendrovė jau 10 metų yra eksporto rinkoje su „Vilvi“ prekių ženklu, kurį dabar įveiklina Lietuvoje. Iš Lietuvos rinkos gauna tik 20 proc. pajamų, 80 proc. – iš eksporto, produkciją veža į 60 šalių. Prekių ženklą keičia todėl, kad painiojasi užsieniečiai (ten „Vilvi“ ženklas, o Lietuvoje – Vilkyškių), permainas paskatino racionalioji pusė: pavyzdžiui, sūrių etiketes turi gaminti skirtingas – Lietuvai ir užsieniui.

– Lietuva – be galo maža rinka, mes čia turime daug neracionalumo. Bus vienodos etiketės, mūsų tikslas – padaryti vieningą prekių ženklą, kad Lietuvos ir užsienio klientai mus priimtų vienodai. Mūsų mėnesio apyvarta – apie 10 mln. Eur. Per mėnesį pagaminame 2 tūkst. tonų sūrių, apie 1700–1800 tonų įvairių pieno miltelių, apie 1500 tonų grietinėlės, kelis tūkstančius tonų įvairių šviežių produktų vidaus rinkai, – vardijo bendrovės vadovas. – Dirbam su 60 šalių, pastaraisiais metais eksportuojame produkciją į Kiniją, Australiją, Čilę, Pietų Ameriką, Meksiką, Kolumbiją ir Afrikos žemyną. Venesueloje prekiavome, kol toje valstybėje buvo geresni reikalai.

Tikisi, kad metai bus geri

Karantino laikotarpiu Vilkyškių pieninei reikėjo koreguoti kavinėms, restoranams gamintą ir tiektą  produkciją, kadangi maitinimo įmonių veikla buvo apmirusi, todėl ir poreikis sumažėjęs. Dabar įmonė, tapusi „Vilvi Group“, šioje srityje iškilusius sunkumus baigia įveikti. G.Bertašius nesako, kad pastaraisiais mėnesiais labai palengvėjo, dabar tapo gal netgi sunkiau nei buvo iki karantino paskelbimo pavasarį.

– Norint pasiekti iki karantino buvusį rezultatą, reikia visiems daugiau darbuotis. Negaliu sakyti, kad šie metai žlugę, jie normalūs, tikimės, kad bus geri. Maistas – tokia industrijos rūšis, kad žmonės – vartotojai visada nori valgyti, todėl mums reikėjo tik prisitaikyti, per kitus kanalus pas juos ateiti, – sunkų laikotarpį apžvelgė verslininkas. – Mūsų įmonių grupėje dirba apie 800 žmonių, net ir per pandemiją pieno pirkome ir perdirbome tiek pat.

„Vilvi Group“ generalinis direktorius sako, kad pieno supirkimo kainos šiuo metu vos ne didesnės palyginti su praėjusiais metais. Jis teigia, kad neblogas kainas sugrąžino rinka, ne Vilkyškių peninė – jei bendrovei už produktus moka daugiau, tai ji už žaliavą sumoka daugiau. Žaliava sudaro 70 proc. visos pieno gaminių savikainos.

– Kai didžiulė konkurencija, rinka priverčia, pasako, kad reikia mokėti tiek ir tiek. Faktas, kad pieno supirkimo kainos grįžo, žemdirbiai karantiną pragyveno gerai, nes valstybė kompensavo negautas pajamas. Atrodo, kad ir antrą kartą jos bus išmokėtos, – sakė verslininkas. – Pajamos už toną pieno, lyginant visų šių metų vidurkį su praėjusiais metais, įtariu, kad bus ne mažesnės, bet didesnės. Turiu minty paėmus kartu – kompensacijas ir išmokas už pieną.

Kuria naują produktą

„Vilvi Group“ investuoja į inovatyvių produktų gamybą, šiuo metu vykdo bendrą projektą su vienu Lietuvos universitetu. Direktorius atskleidė tik tiek, kad šis projektas susijęs su naująja Tauragėje pastatyta gamykla ir paremtas moksliniais tyrimais. Rezultato laukiama maždaug po dvejų metų.

– Čia kalba eina apie baltymų grupės produktą. Jei tyrimas pavyks, turėsime naują produktą, – viliasi G.Bertašius.

Neseniai Tauragėje pastatytas džiovinimo cechas – Kelmės pieninės filialas – baigiamas tvarkyti. Trinkelėmis klojamos svečių ir darbuotojų aikštelės automobiliams, netrukus bus įrengtas apšvietimas, suplevėsuos vėliavos. Baigiamieji darbai dar tęsis apie 2 mėnesius.

Dalintis:

About Author

Regina Genienė

Laikraščio „Tauragės kurjeris“ žurnalistė

Palikite komentarą