„Pepco“ jau atidaro, „Eurokos“ teks palūkėti

Dalintis:

Rugsėjo 26 dieną, 10 val., prekybos centras „Pepco“ iškilmingai atvers duris pirkėjams Tauragėje. „Pepco“ įsikūrė naujame pastate, šalia Gedimino ir J.Tumo-Vaižganto gatvių sankryžos. Tame pačiame pastate, 170 kv. m plote, kuriasi grožio prekių parduotuvė „Eurokos“. Tiksliau – ji persikrausto iš Bernotiškės g. 3., jos atidarymas planuojamas spalio antroje pusėje.

Žada – bus daug ir pigu

„Pepco“ operacinės veiklos vadovas Baltijos šalyse Aleksandr Čikaidze patikino, kad jiems svarbiausia pateikti kuo platesnį visai šeimai skirtų prekių asortimentą. Jis neabejoja, kad pirkėjai bus sužavėti siūlomais rudens-žiemos sezonams skirtais drabužiais ir namų apyvokos daiktais, o jų pigumas kiekvieną maloniai nustebins.

– Mes maloniai pasveikinsime pirmuosius pirkėjus ir atsakysime į klausimus. Profesionaliai aptarnausime, todėl pas mus apsipirkti bus labai malonu, – informavo A.Čikaidze. – „Pepco“ parduotuvėje bus 30 prekių grupių: drabužiai vaikams, moterims ir vyrams, apatinis trikotažas, aksesuarai, žaislai, dekoracijos, tekstilė ir prekės namams. Apie 60 proc. sudarys drabužiai, 40 proc. – kitos prekės.

Prekės, pasak A.Čikaidze, bus pigios. Pavyzdžiui, kūdikių marškinėliai kainuos 1 Eur, sportinės kelnės berniukams – 3,99 Eur, moteriški sijonai – nuo 4,99 Eur, rankšluosčiai – nuo 0,79 Eur. Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams pateiks specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų Kalėdoms, Velykoms, vasarai, moksleivių mokslo metų pradžiai.

„Pepco“ – europietiškos mažmeninės prekybos tinklas, šiuo metu turintis daugiau nei 1700 parduotuvių Čekijoje, Kroatijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Rumunijoje, Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Bulgarijoje. Skelbiama, kad per mėnesį „Pepco“ parduotuves Europoje aplanko daugiau nei 15 milijonų pirkėjų.

Pasirūpins kiekvieno grožiu

„Eurokos“ atidarymo savaitę pirkėjus žada lepinti didelėmis nuolaidomis ir maloniomis staigmenomis. Į naujas erdvesnes patalpas „Eurokos“ keliasi norėdami pasiūlyti daug platesnį asortimentą ir patogesnį apsipirkimą. Jiems labai svarbu, kad užsukę klientai jaustųsi jaukiai, smagiai, įsitikintų, kad yra laukiami ir visuomet maloniai aptarnaujami.

– Tikimės, kad Gedimino gatvėje „Eurokos“ parduotuvę tauragiškiai pamėgs. Pažadame, kad kiekvienas ras tai, ko reikia, už priimtiną kainą, – tvirtino rinkodaros vadybininkė Akvilė Gudienė. – Mes suteikiame galimybę kiekvienam jaustis gražiam neišleidžiant daug pinigų. Kad kainos būtų patrauklios, apie 65 proc. prekių importuojame patys tiesiogiai iš 28 šalių gamintojų, be tarpininkų.

Pasak specialistės, grožio prekės „Eurokos“ bus išskirtinės, originalios, plati pasiūla dekoratyvinės kosmetikos, veido, kūno, plaukų priežiūros ir higienos priemonių, kvepalų ir kvapų namams.

Bendrovė turi 124 parduotuves Lietuvoje ir elektroninę parduotuvę, kurioje yra maždaug 10 tūkst. grožio prekių. Internetu užsakytas prekes nemokamai pristato į kliento pasirinktą „Eurokos“ parduotuvę, pageidaujant – į namus pristato kurjeris.

Žymos:
Dalintis:

About Author

Skaitomiausias Tauragės krašto naujienų portalas

Rekomenduojami video:

Komentarų skiltis išjungta.