fbpx

Prekybos centruose pasigendama didesnio dėmesio pirkėjams

Dalintis:

Pagal gyventojų skaičiaus ir prekybos centrų plotų santykį Tauragė lenkia kitus miestus, tačiau pagal aptarnavimo kultūrą – turbūt ne, nes nemažai pirkėjų skundžiasi dėl įvairių nemalonių smulkmenų.
Neprisiprašė perpjauti kopūstoTauragiškei, viename prekybos centrų panorėjusiai nusipirkti Pekino kopūstų, teko nusivilti ir eiti jų pirkti kitur. Pirmajame prekybos centre šios daržovės buvo labai stambios, atpjautos vienos pusės moteris pirkti nesiryžo dėl blogos išvaizdos, o paprašyti, kad perpjautų, nebuvo ko. Sandėlyje rasta darbuotoja atsisakė padėti, nes tuo metu pietavo. Po kiek laiko atėjo į prekybos salę, tačiau prašytos paslaugos nesuteikė.- Kol ji su manimi plepėjo, galėjo visus ten buvusius Pekino kopūstus supjaustyti, bet buvau priversta eiti į kitą prekybos centrą, kur pakankamai buvo per pusę perpjautų kopūstų, – pasakojo tauragiškė.Nežinia, ką slepia vakuumo pakuotėNemažai maisto produktų prekybos centruose supakuoti. Tai patogu pirkėjams, tačiau ne visuomet gerai matyti, ką perki – maišeliuose pasitaiko apgedusių vaisių ir daržovių. Gerokai blogiau, kai seni maisto produktai sudėti į vakuumo pakuotę – iš išorės atrodo gerai, o atplėšus pakuotę gali paaiškėti, kad produktai pasenę. Kai viena moteris atnešė pirktų raugintų agurkų, atplėšus vakuuminę pakuotę pasmirdo visa redakcija. Tik gaila, kad pirkėja į redakciją nebegrįžo kartu važiuoti į prekybos centrą, kuriame juos buvo pirkusi. Standartinis skundas – skiriasi kainosDažniausiai pirkėjai skundžiasi, kad neatitinka prekybos salėje nurodyta kaina ir ta, kurią reikia mokėti kasoje – pastaroji būna didesnė. Pardavėjos-kasininkės pirkėjams tokiais atvejais aiškina, kad jos dėl to niekuo dėtos, esą „taip rodo kompiuteris”. Parduotuvių, pamainų vedėjos tikina, kad ‚kompiuteris rodė teisingai”, tik salėje esančios kokios nors rūšies prekės buvusios pamirštos perkainoti. Kartais gali atsitikti ir taip, tačiau tai ne pirkėjų problema, tokiais atvejais neturėtų užtekti pardavėjų-kasininkių lakoniško paaiškinimo, pirkėjai turėtų mokėti tokią kainą, kokia buvo nurodyta. Bet retai kuris to reikalauja, o dar rečiau pavyksta išsireikalauti, kad būtų atiduotas kainos skirtumas. O Eugenija R., neseniai viename naujausių prekybos centrų už vaflius permokėjusi beveik litą, pareikalavo kainos skirtumą grąžinti, jos prašymas buvo patenkintas.

Žymos:
Dalintis:

About Author

Skaitomiausias Tauragės krašto naujienų portalas

Palikite komentarą