Setupad – pirmoji kompanija Baltijos šalyse sertifikuota Google leidėjų partnerė (GCPP)

Dalintis:

Daugiausiai svetainių Baltijos šalyse jungiantis reklamos tinklas – Setupad (SIA Setupad Latvijoje ir UAB Setupad Technologies Lietuvoje), taip pat reklamos technologijas kurianti įmonė neseniai užsitarnavo prestižinį titulą ir tapo pirmuoju sertifikuotu Google leidėjų partneriu (angl. Google Certified Publishing Partner) iš Lietuvos ir Latvijos. Toks pripažinimas iš Google pabrėžė kompanijos lyderystę rinkoje bei žymi Setupad brandą prisidedant prie visos reklamos industrijos ekosistemos raidos.

„Būti pirmaisiais savo šalyse bei viena iš vos kelių dešimčių kompanijų pasauliniu mastu, turinčių šį statusą, mums yra didžiulė garbė ir pripažinimas. Turėdami GCPP statusą, mes įrodėme, jog gebame vykdyti įsipareigojimus tiek prieš savo media partnerius, svetainių savininkus bei redakcijas, tiek ir prieš tokius partnerius kaip Google. Patys sau keliame aukštus kokybės standartus, siekiame nuoseklaus technologinio vystymosi ir pajamų augimo savo klientams. Nuo pačių pradžių vos tik įkūrę Setupad, siekėme visų pirma sukurti papildomus pajamų šaltinius klientams (monetizavimo paslaugos pavidalu), o taip pat ir padėjome jiems vystyti ir optimizuoti savo svetaines, ieškojome geriausių individualių sprendimų kiekvienam iš jų, tuo pačiu siekdami atitikti Google ir kitų reklamos partnerių rekomendacijas bei reikalavimus. Kūrėme ir kuriame itin daug inovatyvių sprendimų, todėl išlaikėme ne tik konkurencinį pranašumą, bet ir gerokai palengvinome bei automatizavome prisijungimo prie mūsų tinklo galimybes net pačių mažiausių svetainių savininkams. Naujasis mūsų GCPP statusas neabejotinai leis nukreipti ir daugiau vidinių Google resursų bei dėmesio į mūsų mažas rinkas, leis joms augti ir tobulėti dar sparčiau“, – komentavo Povilas Goberis, vienas iš Setupad įkūrėjų ir įmonės vadovas Lietuvoje.

Apie GCPP

Google sertifikuoja kitas kompanijas, savo partnerius įvairiose interneto rinkos srityse. Viena jų yra interneto svetainių – leidėjų ir reklamos verslas. Paties Google verslo pagrindas yra reklamos biudžetai, kuriuos suneša reklamos užsakovai, todėl kompanijai itin svarbu siekti efektyvaus šių biudžetų investavimo interneto svetainėse.

Kitais žodžiais tariant, kiekvienas išleistas euras turi duoti apčiuopiamą rezultatą ir naudą reklamos užsakovams. Tam, kad šis hipotetinis reklamos biudžeto euras efektyviai veikdamas pasiektų reikiamą auditoriją, įgalintų kokybišką reklaminės žinutės svetainėse ištransliavimą, Google pasitelkia partnerius, dirbančius su šiomis svetainėmis tiesiogiai.

GCPP arba sertifikuotas Google leidėjų partnerio statusas žymi aukščiausių partneriams keliamų reikalavimų atitiktį. Google savo partnerius, siekiančius šio statuso tikrina ne vienerius metus, egzaminuoja ir skatina partnerius išsikelti sudėtingesnius tikslus, negu vien tik monetizavimo paslaugų teikimą svetainėms. Sritys, kuriose Google šiuo metu skatina savo partnerius dirbti ir kurti inovacijas apima duomenų, privatumo valdymo, analitikos, vartotojų pasitikėjimo ir kitas.

Daugiau informacijos apie GCPP Setupad bloge.

Apie Setupad

Įmonę 2015 metais įkūrė Toms Panders ir Povilas Goberis – tuo metu kolegos iš interneto tyrimų kompanijos Gemius. Maždaug tuo metu prasidėjo automatizacijos ir aukciono principais veikiančios reklamos vystymosi etapas internete. Šiuo laikotarpiu atsirado daug naujų kompanijų rinkoje, kuriančių tokius technologinius sprendimus, kuriuos pačioms svetainėms sukurti būtų buvę per sudėtingas uždavinys.

Setupad kompanijos sėkmę lėmė ankstyvas talentų pritraukimas ir itin efektyviai reklamos pajamas auginančių techninių sprendimų integracija klientų svetainėse. Kompanija greitai užėmė rinkos lyderio pozicijas Baltijos šalyse, pritraukusi iš pradžių kelias dešimtis, o vėliau ir kelis šimtus klientų tiek vietinėje rinkoje, tiek ir svetur. Šiuo metu kompanijoje Lietuvoje, Latvijoje bei Ispanijoje dirba apie 50 savo srities profesionalų.

Dalintis:

About Author

Rekomenduojami video:

Palikite komentarą